Design verseny az italgyártónál
Nachtmann Brigitta, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem formatervezés szakos hallgatója nyerte a Zubrowka pénzdíjas póló design pályázatát „Find your luck” című tervével. A zsűri a beérkező 115 pályázatnál a kreativitást, egyediséget, a márka értékeinek visszatükrözését és a megvalósíthatóságot tartotta szem előtt. A győztes 50 ezer forintos pénzjutalomban részesül, illetve a póló designt a Zubrowka meg is valósítja.
Összesen 115 pályamunka érkezett a Zubrowka által második alkalommal meghirdetett pénzdíjas póló design pályázatra. A pályázat során a művészeti vagy tervező felsőfokú képzésben részt vevő hallgatóknak rövidujjú pólóhoz kellett kreatívot tervezni, mely visszaadja a Zubrowka márka értékeit és modern, fiatalos stílust képvisel.
„Örömmel tapasztaltuk, hogy nyitottak voltak pályázatunkra a fiatalok és ilyen nagyszámú pályamunka érkezett. Nehéz feladata volt a zsűrinek, hiszen a tervek között számos kreatív megoldást találtunk. Az első helyezett póló tervét meg is valósítjuk, amit a Zubrowka vodkát árusító szórakozóhelyek dolgozóinak adunk, illetve az év folyamán a különböző eseményeken hostesseink hordanak majd.” – mondta Kovács Dávid, a Bols Hungary Kft. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >