1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése keretében 1100 saját márkás terméke „éghajlati hatásait” teszi közzé az üzletekben és digitális alkalmazásában.
A rendszer révén a kiskereskedő azonosíthatja termékválasztékában a „forró pontokat”, és beszállítóival együtt megoldásokat dolgozhat ki hatásuk csökkentésére. A nettó zéró kibocsátási célja felé haladó Albert Heijn fontosnak tartja az eszközt.
Az inoqo szerint a megoldással a kiskereskedők a már rendelkezésükre álló adatok felhasználásával értékelhetik élelmiszer-választékukat, és ezt további elsődleges adatokkal kiegészítve növelhetik az információk részletességét, időbeli összehasonlíthatóságát, és hozhatják meg a megfelelő intézkedéseket.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hat nyelven érhető el az Albert Heijn alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
