1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése keretében 1100 saját márkás terméke „éghajlati hatásait” teszi közzé az üzletekben és digitális alkalmazásában.
A rendszer révén a kiskereskedő azonosíthatja termékválasztékában a „forró pontokat”, és beszállítóival együtt megoldásokat dolgozhat ki hatásuk csökkentésére. A nettó zéró kibocsátási célja felé haladó Albert Heijn fontosnak tartja az eszközt.
Az inoqo szerint a megoldással a kiskereskedők a már rendelkezésükre álló adatok felhasználásával értékelhetik élelmiszer-választékukat, és ezt további elsődleges adatokkal kiegészítve növelhetik az információk részletességét, időbeli összehasonlíthatóságát, és hozhatják meg a megfelelő intézkedéseket.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >