1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése keretében 1100 saját márkás terméke „éghajlati hatásait” teszi közzé az üzletekben és digitális alkalmazásában.
A rendszer révén a kiskereskedő azonosíthatja termékválasztékában a „forró pontokat”, és beszállítóival együtt megoldásokat dolgozhat ki hatásuk csökkentésére. A nettó zéró kibocsátási célja felé haladó Albert Heijn fontosnak tartja az eszközt.
Az inoqo szerint a megoldással a kiskereskedők a már rendelkezésükre álló adatok felhasználásával értékelhetik élelmiszer-választékukat, és ezt további elsődleges adatokkal kiegészítve növelhetik az információk részletességét, időbeli összehasonlíthatóságát, és hozhatják meg a megfelelő intézkedéseket.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >