1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése keretében 1100 saját márkás terméke „éghajlati hatásait” teszi közzé az üzletekben és digitális alkalmazásában.
A rendszer révén a kiskereskedő azonosíthatja termékválasztékában a „forró pontokat”, és beszállítóival együtt megoldásokat dolgozhat ki hatásuk csökkentésére. A nettó zéró kibocsátási célja felé haladó Albert Heijn fontosnak tartja az eszközt.
Az inoqo szerint a megoldással a kiskereskedők a már rendelkezésükre álló adatok felhasználásával értékelhetik élelmiszer-választékukat, és ezt további elsődleges adatokkal kiegészítve növelhetik az információk részletességét, időbeli összehasonlíthatóságát, és hozhatják meg a megfelelő intézkedéseket.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Hat nyelven érhető el az Albert Heijn alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid húst vezet be a Colruyt is Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

