11 százalékos bevételnövekedés a Sió-Eckes Kft.-nél
Tavaly kilencezer tonna gyümölcsöt dolgoztak fel, a bevétel elérte a 16 milliárd forintot.A felmérések szerint a
hazai gyümölcslépiac mennyiségi értelemben
stagnált, értékben viszont kilenc százalékkal
nőtt 2007-ben. Sió-Eckes ma 25 százalékos
részaránnyal tölt be vezető szerepet. A társaság
márkái közül a Sió 1,8, a HohesC 0,2
százalékkal bővült 2007-ben.
A társaság saját
termékei mellett tavalytól átvette a
Szentkirályi ásványvíz forgalmazását
az ásványvízpiacon vezető pozícióra
törő Szentkirályi Ásványvíz
Kft.-től. Az idén januártól pedig az SE
értékesíti Magyarországon a Bomba!
márkanevű energiaitalt is. Ez utóbbiról az
elmúlt év végén kötött
megállapodást a Büki Üdítő Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >