11 százalékos bevételnövekedés a Sió-Eckes Kft.-nél
Tavaly kilencezer tonna gyümölcsöt dolgoztak fel, a bevétel elérte a 16 milliárd forintot.A felmérések szerint a
hazai gyümölcslépiac mennyiségi értelemben
stagnált, értékben viszont kilenc százalékkal
nőtt 2007-ben. Sió-Eckes ma 25 százalékos
részaránnyal tölt be vezető szerepet. A társaság
márkái közül a Sió 1,8, a HohesC 0,2
százalékkal bővült 2007-ben.
A társaság saját
termékei mellett tavalytól átvette a
Szentkirályi ásványvíz forgalmazását
az ásványvízpiacon vezető pozícióra
törő Szentkirályi Ásványvíz
Kft.-től. Az idén januártól pedig az SE
értékesíti Magyarországon a Bomba!
márkanevű energiaitalt is. Ez utóbbiról az
elmúlt év végén kötött
megállapodást a Büki Üdítő Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >