11 százalékos bevételnövekedés a Sió-Eckes Kft.-nél
Tavaly kilencezer tonna gyümölcsöt dolgoztak fel, a bevétel elérte a 16 milliárd forintot.A felmérések szerint a
hazai gyümölcslépiac mennyiségi értelemben
stagnált, értékben viszont kilenc százalékkal
nőtt 2007-ben. Sió-Eckes ma 25 százalékos
részaránnyal tölt be vezető szerepet. A társaság
márkái közül a Sió 1,8, a HohesC 0,2
százalékkal bővült 2007-ben.
A társaság saját
termékei mellett tavalytól átvette a
Szentkirályi ásványvíz forgalmazását
az ásványvízpiacon vezető pozícióra
törő Szentkirályi Ásványvíz
Kft.-től. Az idén januártól pedig az SE
értékesíti Magyarországon a Bomba!
márkanevű energiaitalt is. Ez utóbbiról az
elmúlt év végén kötött
megállapodást a Büki Üdítő Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >