106 millió forintos beruházás, 50 új munkahely – A DHL a Beiersdorf kelet-közép európai csoportjának új logisztikai partnere
A kínai Huawei-jel kötött megállapodás után a DHL Supply Chain újabb globális cég számára nyújt logisztikai szolgáltatásokat. A német Beiersdorf (BDF) Magyarországra helyezi jelenleg Bécsben működő regionális disztribúciós raktárát. 2013 márciusától a DHL Supply Chain Magyarország Kft. (DSC) üllői központi raktárából látják el Európa számos országát a BDF kozmetikai termékeivel és orvostechnikai eszközeivel.
Magyarország földrajzi és gazdasági adottságai mellett a hazai és regionális DSC csapat szakmai felkészültsége, illetve a DHL nyújtotta szolgáltatások minősége miatt döntött hazánk mellett a német szépségipari óriás. A DSC kozmetikai termékek és veszélyes áruk tárolásában szerzett tapasztalata szintén jelentős mértékben hozzájárult az együttműködés kialakításához.
A BDF annak ellenére döntött a váltásról, hogy az osztrák piac kiemelkedő szerepet játszik a cég életében. Az ausztriai redisztribúciós központ áthelyezése elsősorban költséghatékonysági célokat szolgál, és hazánk mellett cseh illetve szlovák helyszínek is felmerültek, mint lehetséges opciók.
Az új megállapodás 35-50 új, állandó munkahely létrehozását teszi lehetővé a logisztikai cég számára.
”Habár az új megbízás kapacitásbővítést nem tett szükségessé, közel 106 millió forintos beruházást hajtottunk végre, hogy kialakítsuk a szükséges feltételeket a BDF termékeinek megfelelő tárolásához. E folyamat végén az üllői raktárunk meg fog felelni a legszigorúbb magyar és nemzetközi előírásoknak egyaránt” – mondta el Ujszászi Ferenc, a DSC üzletfejlesztési igazgatója.
Összesen 12 országot látnak majd el a DSC üllői raktárából a BDF termékeivel, többek között Ausztriát, Romániát, Albániát és a teljes balkáni régiót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >