10,55 milliárd eurós éves forgalommal büszkélkedhet a Lekkerland GmbH
Az akvizíciók nélkül számolva a vállalat bevételei 9,4 százalékkal növekedtek. 2007-ben több mint 11 milliárd euró forgalmat szeretne elérni a cég.
A Lekkerland minden szegmensben növekedett.
Németország 6,3 milliárd eurós bevételt célzott meg, ami az előző évhez képest
12,7 százalékos növekedésnek felel meg. A terjesztési irányok közül 20,8
százalékkal leginkább a benzinkutak járultak hozzá ehhez a növekedéshez. A
Nyugat-Európai szegmensben (Hollandia, Belgium, Luxemburg, Spanyolország,
Ausztria, Svájc) 3,6 százalékkal 3,46 milliárd euróra nőtt a forgalom. Ez
nagyrészt új ügyfeleknek és szerződéshosszabításoknak köszönhető. Jelentős
növekedés történt Hollandiában, Spanyolországban és Ausztriában.
Kelet-Európa (Csehország, Szlovákia,
Magyarország, Románia, Lengyelország) továbbra is átlagon felüli növekedést
mutat, ezzel megfelelve a vállalat elvárásainak. A 638 millió euróval 764
millió euróra növekedett bevétel a lengyel és román felvásárlásból és a
tervezett szervezeti növekedésből származik. Az akvizícióktól megtisztított
növekedés 27 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >