105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót) fektet saját illatkreációs képességeinek bővítésébe, ami teljes globális termékportfólióját érinti.

Fotó: Unilever
Az innováció célja, hogy a vállalat nagyobb kontrollt szerezzen az illatfejlesztési folyamatok felett, amelyek kiemelt szerephez jutnak a termékek vonzerejét és a fogyasztói preferenciákat tekintve.
A projekt keretében létrejövő hibrid modellben az Unilever házon belüli csapatai – digitális eszközök és a mesterséges intelligencia támogatásával – külső illatházakkal működnek együtt egyedi illatok megalkotásában.
Mint azt Richard Slater, az Unilever kutatás-fejlesztési igazgatója elmondta, az új kezdeményezés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy saját illatokat hozzon létre, miközben továbbra is szorosan együtt dolgozik fontos iparági partnereivel.

Fotó: Unilever
A szakember hozzátette, hogy szakértő parfümőrök alkalmazásával és új képességek, például a digitális technológia és a mesterséges intelligencia segíti, hogy márkái kiemelkedjenek. A fogyasztók által kedvelt olyan illatok fejlesztése, amelyek javítják a termékek által nyújtott élményt, összhangban áll az Unilever növekedési akciótervével.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
110 millió dolláros befektetést kapott az üzbég Korzinka kiskereskedelmi lánc
Az üzbegisztáni székhelyű Korzinka áruházlánc 110 millió dolláros (mintegy 101…
Tovább olvasom >Magyarország továbbra is befektetésre ajánlott célpont
Magyarország pénzügyi helyzete stabil, hazánk továbbra is befektetésre ajánlott célpont.…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >