105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót) fektet saját illatkreációs képességeinek bővítésébe, ami teljes globális termékportfólióját érinti.

Fotó: Unilever
Az innováció célja, hogy a vállalat nagyobb kontrollt szerezzen az illatfejlesztési folyamatok felett, amelyek kiemelt szerephez jutnak a termékek vonzerejét és a fogyasztói preferenciákat tekintve.
A projekt keretében létrejövő hibrid modellben az Unilever házon belüli csapatai – digitális eszközök és a mesterséges intelligencia támogatásával – külső illatházakkal működnek együtt egyedi illatok megalkotásában.
Mint azt Richard Slater, az Unilever kutatás-fejlesztési igazgatója elmondta, az új kezdeményezés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy saját illatokat hozzon létre, miközben továbbra is szorosan együtt dolgozik fontos iparági partnereivel.

Fotó: Unilever
A szakember hozzátette, hogy szakértő parfümőrök alkalmazásával és új képességek, például a digitális technológia és a mesterséges intelligencia segíti, hogy márkái kiemelkedjenek. A fogyasztók által kedvelt olyan illatok fejlesztése, amelyek javítják a termékek által nyújtott élményt, összhangban áll az Unilever növekedési akciótervével.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >