105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót) fektet saját illatkreációs képességeinek bővítésébe, ami teljes globális termékportfólióját érinti.

Fotó: Unilever
Az innováció célja, hogy a vállalat nagyobb kontrollt szerezzen az illatfejlesztési folyamatok felett, amelyek kiemelt szerephez jutnak a termékek vonzerejét és a fogyasztói preferenciákat tekintve.
A projekt keretében létrejövő hibrid modellben az Unilever házon belüli csapatai – digitális eszközök és a mesterséges intelligencia támogatásával – külső illatházakkal működnek együtt egyedi illatok megalkotásában.
Mint azt Richard Slater, az Unilever kutatás-fejlesztési igazgatója elmondta, az új kezdeményezés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy saját illatokat hozzon létre, miközben továbbra is szorosan együtt dolgozik fontos iparági partnereivel.

Fotó: Unilever
A szakember hozzátette, hogy szakértő parfümőrök alkalmazásával és új képességek, például a digitális technológia és a mesterséges intelligencia segíti, hogy márkái kiemelkedjenek. A fogyasztók által kedvelt olyan illatok fejlesztése, amelyek javítják a termékek által nyújtott élményt, összhangban áll az Unilever növekedési akciótervével.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tőzsdére készül a német DeepL mesterséges intelligencia startup
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >