105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót) fektet saját illatkreációs képességeinek bővítésébe, ami teljes globális termékportfólióját érinti.

Fotó: Unilever
Az innováció célja, hogy a vállalat nagyobb kontrollt szerezzen az illatfejlesztési folyamatok felett, amelyek kiemelt szerephez jutnak a termékek vonzerejét és a fogyasztói preferenciákat tekintve.
A projekt keretében létrejövő hibrid modellben az Unilever házon belüli csapatai – digitális eszközök és a mesterséges intelligencia támogatásával – külső illatházakkal működnek együtt egyedi illatok megalkotásában.
Mint azt Richard Slater, az Unilever kutatás-fejlesztési igazgatója elmondta, az új kezdeményezés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy saját illatokat hozzon létre, miközben továbbra is szorosan együtt dolgozik fontos iparági partnereivel.

Fotó: Unilever
A szakember hozzátette, hogy szakértő parfümőrök alkalmazásával és új képességek, például a digitális technológia és a mesterséges intelligencia segíti, hogy márkái kiemelkedjenek. A fogyasztók által kedvelt olyan illatok fejlesztése, amelyek javítják a termékek által nyújtott élményt, összhangban áll az Unilever növekedési akciótervével.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >