1000 évnyi kivételes pillanattal kampányol a Finlandia
Az élet élvezetére és a mértékletes alkoholfogyasztásra buzdít a finnek kedvenc vodkája. A Finlandia most induló új kampányában saját területükön maradandót alkotó, rendkívüli embereket mutat be, akik életbölcsességeiket átadva üzenik: légy merész és élj átlagon felüli életet!
Az átlagos nem elég – hirdeti legújabb kampányaival a finn italgyártó. A Finlandia hisz a bölcsesség hatalmában és célja, hogy hétköznapinak tűnő, de rendkívüli élettapasztalattal bíró emberek nem mindennapi üzeneteivel inspiráljon másokat.
A kampány egyik szereplője, a 93 éves Iris Apfel üzletasszony, lakberendező és divatikon. A legidősebb élő tinédzserként számon tartott asszony többek között kilenc amerikai elnöknek dekorálta ki a Fehér Házat. Rendszeresen ad elő stílus- és divattémákban, 1993-ban a bolygó 50 legjobban öltözött 50 feletti embere közé választották. Iris vallja: „Ha nem nézel ki úgy, mint bárki más, nem is kell úgy gondolkodnod”.
Az összeállításból sokak számára ismerős lehet a Trónok Harcából ismert színész, aki a világ harmadik legerősebb embere. A 26 éves Hafthor Bjornsson arra ösztönöz: „Találj valamit, amit szeretsz és tarts ki mellette. Légy türelmes, időbe telik, hogy jó légy valamiben. Sokan nagyon gyorsan a legjobbak akarnak lenni, és kiszállnak, mielőtt látnák az eredményeket”.
A kampányban szerepel Pekka Pellinen, a márka vodkamestere is, akinek mottója, hogy „Az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz italokat igyunk”.
A kampányhoz készült egy kisfilm is, és érdekessége, hogy a 14 kiválasztott szereplő összesített életkora ezer év, amivel megvalósul az „1000 évnyi kivételes pillanat” koncepció.
Kapcsolódó cikkeink
Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi versenyen arannyal díjazták a Kalinkát
Arany minősítésben részesült a Kalinka Vodka a Meininger’s International Spirits Award (ISW)…
Tovább olvasom >Meteoritfertőzés
Jó másfél évtizedig hittük, nem lehet extrémebb „hozzáadott érték” egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >