10%-os részesedést vásárol a L’Oréal a svájci Galdermában
A francia L’Oréal kozmetikai vállalat 10%-os részesedést szerez a svájci Galderma bőrápoló termékeket gyártó cégben a fő részvényesek egy csoportjától – közölte a két vállalat.
Az eredetileg a Nestlé és a L’Oréal közös vállalkozásaként létrehozott svájci cég részvényeivel március végén indult meg a kereskedés a svájci tőzsdén, ahol a részvények árfolyama emelkedett.
A Galderma közölte, hogy a L’Oréal meg nem nevezett összeg ellenében 10%-os részesedést vásárol a Sunshine SwissCo AG konzorciumban, amely a svéd EQT magántőke-befektető cég, az Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) és az Auba Investment Pte Ltd. irányítása alatt áll.
A Galderma közölte, hogy együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá a L’Oréal-lal egy új kutatás-fejlesztési együttműködés kialakításáról, amely tudományos partnerség formájában valósul meg egymást kiegészítő kutatási projektek vonatkozásában.
A L’Oréal közölte, nem törekszik arra, hogy a Galderma igazgatótanácsában képviseltesse magát, és a Sunshine SwissCo részvényesi megállapodásának részeként beleegyezett az ilyen típusú befektetésre vonatkozó szokásos rendelkezésekbe.
A L’Oréal közleményében jelezte, hogy a Galderma „teljes mértékben támogatja a tranzakciót és a stratégiai tudományos partnerséget, és a L’Oréalt, mint erős, hosszú távú partnert üdvözli”.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >