10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 08. 21. 11:35

Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja keretében piacra dobott limitált sneakert, amin a Lidl csavart még egyet és 12 darab, egyedi motívummal ellátott modellt jótékonysági célra ajánlott fel. Az áruházlánc a különleges akciónak köszönhetően 10.000.000 forinttal támogatja az állami gondoskodásban élő gyermeket.

A Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjából készült cipő nemcsak a rajongókat és a hazai sneakervilágot mozgatta meg, de a piacvezető áruházlánc arra is ügyelt, hogy felelős, etikus vállalatként legújabb kampányával jótékony célokat is szolgáljon. Ennek kapcsán a vállalat Facebook oldalán augusztus 7. és 10. között felhívást indított, amelyben 12 db, különböző mintájú, egyedileg megfestett Lidl & Tisza cipőt lehetett megnyerni, a kommentelők pedig egyúttal hozzájárultak az egyre növekvő adományhoz is.

A cipők mindegyike egyedi fantázianevet kapott a rajta található egyedi minta alapján, így született meg többek között a Dinnye Drop, Funky Fánk és a Parkside Love modell is. A rajongóknak annyi dolguk volt, hogy megírják annak a cipőnek a fantázianevét, amelyet szerettek volna megnyerni. A tét azonban ennél jóval nagyobb volt, ugyanis a rajongók minden egyes kommentje után 500 forintot ajánlott fel a vállalat a Világszép Gyermekvédelmi Alapítvány számára, azért, hogy az állami gondoskodásban élő gyerekek is esélyt kapjanak a fejlődésre, az önálló és boldog életre. A felhívásra közel 8500 hozzászólás érkezett, ami több mint 4 millió forint értékű adományt jelent az alapítvány számára, de ezt az összeget a Lidl még tovább emelte, aminek eredményeként a hátrányos helyzetű fiatalok összesen 10 millió forint támogatást kapnak.

„A limitált kiadású sneakerrel a magyar termékek és a hazai design előtt tisztelegtünk a Lidlre jellemző egyedi és izgalmas módon. Fontosnak tartottuk azonban, hogy ne csak a vásárlóknak kedveskedjünk, hanem piacvezető vállalatként felhívjuk a figyelmet és valós segítséget is nyújtsunk azok számára, akik rászorulnak. A kampány során a Világszép Gyermekvédelmi Alapítvánnyal dolgoztunk együtt, akik közel 200 gyerekotthonban élő fiatal számára teremtenek védőhálót azzal, hogy valódi egyéni figyelmet, pozitív megerősítést és feltétel nélküli elfogadást nyújtanak. Ez az érzelmi biztonság elengedhetetlen ahhoz, hogy fejlődni tudjanak, kibontakoztathassák tehetségüket, és később, felnőttként képesek legyenek az öngondoskodásra és a felelős gondolkodásra”

– mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

„Minden gyerek egyedi és különleges, függetlenül attól, hogy gyermekotthonban vagy a saját családjában nő fel. A Világszép Gyermekvédelmi Alapítványnál 15 éve dolgozunk azért nap mint nap, hogy a gyermekotthonban élő fiatalok értékesnek és szeretetre méltónak lássák magukat, illetve aktívan teszünk azért is, hogy ugyanezt gondolja róluk a társadalom. A Lidl x Tisza cipő egyedi és különleges, mint ahogyan ez az adományozás is. Nemcsak azért, mert egy igazán értékes cipőhöz juthattak hozzá a szerencsések, hanem azért is, mert lehetőséget teremt a különösen nehéz helyzetben lévő világszép fiataloknak egy önálló és felelősségteljes felnőtt életre. Hálásan köszönjük, Lidl a támogatást!”

– mondta el Marton Kriszta, az alapítvány vezetője.

Kapcsolódó cikkeink