10 év után megújul az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram
Az Auchan törzsvásárlói programja éppen tíz éve indult, és most a jubileum alkalmából jelentősen megújulnak a Bizalomprogram feltételei, a pontgyűjtés szabályai, valamint a Családi és Nyugdíjas nap előnyei is. Az újításokat és az extra kedvezményeket októberben egy nagyszabású nyereményjátékkal is népszerűsíti az Auchan.
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. A kereskedők egyik fontos célja az, hogy az alkalmi vevőkből visszatérő törzsvásárlók legyenek, a vásárlói hűséget pedig a nagyobb láncok hűségprogramokkal is elismerik.
Az Auchan hűségprogramja, a Bizalomprogram éppen tíz éve indult. A programhoz egy Bizalomkártya kapcsolódik, amivel kezdetben a vásárlások után összegyűjthető pontokat kettő az egy arányban lehetett levásárolni, azaz két pont ért egy forintot. Pár éve a vásárlók számára rendkívül kedvező változást vezettek be a programba, azóta a pontokat egy az egyben le lehet vásárolni.
Most a jubileum alkalmából ismét megújul a Bizalomprogram, hogy az új, sávos pontgyűjtőrendszerrel még jobban igazodjon a vásárlási szokásokhoz és még több kedvezményben részesüljenek a hűséges vásárlók. A bronz szinten 75 ezer forintig terjedő havi költésnél minden 1000 forint után 1 pont jár, míg az ezüstön 75 és 150 ezer forint között 3 pont, és plusz havi 1000 pontot írnak jóvá a vásárlóknak. Az arany szinten pedig 1000 forintonként 5 ponttal gazdagodik a vásárló, valamint extraként havonta 2500 pontot kapnak pluszban. Pontok egyébként az Auchan benzinkutakon történő tankolás után is járnak, viszont ezeket a pontokat is az áruházban lehet levásárolni.
Talán az áraknak leginkább kitett csoportoknak: a kisgyermekes családoknak és a nyugdíjasoknak szeretnének még jobban kedvezni azzal, hogy minden hónapban egyszer 5%-os kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha a hétfői Nyugdíjas napon és a csütörtökre átkerülő Családi napon jönnek bevásárolni.
A személyességet erősíti a születésnapi kedvezmény is, amit az ünnepeltek eddig csak tortavásárlásra tudtak felhasználni, mostantól viszont akár 5 ezer forint értékben is választhatnak ajándéktermékeket.
Ehhez jön még az eddigieknél is több exkluzív Bizalomkártyás ajánlat és kedvezmény minden héten, valamint október folyamán egy nagyszabású nyereményjáték az OkAuchan applikációban! Október 3. és 30. között azok a vásárlók, akik az OkAuchan applikációt használják, minden 5000 forintos költés után egy virtuális kaparós sorsjegyet kapnak, amivel fődíjként egy elektromos autót, három külföldi utazást és 10 elektromos kerékpárt lehet nyerni a több más értékes nyereménytárgy mellett.
„Az a célunk, hogy a hozzánk betérő vevő elégedetten távozzon tőlünk, és újra hozzánk jöjjön vásárolni, majd a törzsvásárlónk legyen. Hiszem, hogy az Auchan megújult és egyedi Bizalomprogramja miatt érdemes minket választani és hűségesnek lenni hozzánk. A pontgyűjtés és az extra kedvezmények előnyeit időről időre olyan különleges vásárlói élményt adó aktivitásokkal gazdagítjuk, amelyeket kifejezetten a Bizalomkártyás vevőinknek találunk ki. Csakis nálunk vehetnek részt olyan kivételes alkalmakon, mint a VIP Vásárlók Éjszakája, a Kincseskosár akció vagy az Auchan aukciók”
– mondta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >