10 centes joghurttal támad a Danone
🎧 Hallgasd a cikket:
A fejlődő országok piacai felé fordul a Danone, amely a Wall Street Journal szerint kimerítette a gazdag országok növekedési lehetőségeit, ezért olcsó termékekkel kívánja meghódítani a szegényebb piacokat.
A cég eladásainak 42 százaléka már a fejlődő piacokról jön, ahol a cél, hogy 2013-ig havi egymilliárd fogyasztó legyen. A termékskálát úgy alakítják ki, hogy az megfeleljen a napi egy dollárból élők pénztárcájának is, így például 10 centes (23 forintos) joghurtokat árusítanak – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

