10 centes joghurttal támad a Danone
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  A fejlődő országok piacai felé fordul a Danone, amely a Wall Street Journal szerint kimerítette a gazdag országok növekedési lehetőségeit, ezért olcsó termékekkel kívánja meghódítani a szegényebb piacokat.
A cég eladásainak 42 százaléka már a fejlődő piacokról jön, ahol a cél, hogy 2013-ig havi egymilliárd fogyasztó legyen. A termékskálát úgy alakítják ki, hogy az megfeleljen a napi egy dollárból élők pénztárcájának is, így például 10 centes (23 forintos) joghurtokat árusítanak – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
			
				Még több cikk hasonló témában >			
                                
		További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					