10 centes joghurttal támad a Danone
A fejlődő országok piacai felé fordul a Danone, amely a Wall Street Journal szerint kimerítette a gazdag országok növekedési lehetőségeit, ezért olcsó termékekkel kívánja meghódítani a szegényebb piacokat.
A cég eladásainak 42 százaléka már a fejlődő piacokról jön, ahol a cél, hogy 2013-ig havi egymilliárd fogyasztó legyen. A termékskálát úgy alakítják ki, hogy az megfeleljen a napi egy dollárból élők pénztárcájának is, így például 10 centes (23 forintos) joghurtokat árusítanak – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >