1 milliárd fontos Tesco megújulási terv
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedőjeként számon tartott Tesco áruházlánc közzétette az Egyesült Királyságban elszenvedett profitvesztés nyomán kidolgozott megújulási tervét. Csoportszinten a társaság 1,6 százalék nyereségszint-növekedést ért el, de az Egyesült Királyságban 1 százalékos csökkenést könyveltek el az elmúlt évre.
Philip Clarke ügyvezető bejelentette, hogy 1 milliárd fontot költenek ebben az évben annak érdekében, hogy a vásárlási élményt növeljék. A program során áruház-átalakításokat terveznek, új munkatársak felvételét, jobb árakat és több hozzáadott értéket ígérnek vásárlóiknak. Az ügyvezető elmondta, hogy ezeknek a változásoknak a nagy része ütemezve volt, csak a bevezetés sebességét gyorsították fel. Csupán a frissáru-osztályok jobb szolgáltatása érdekében 8000 főt vesznek fel, így 200 millió fontot költenek, hogy a nagyobb áruházakban a kiszolgálási színvonalat látványosan javítsák. Ugyanennyit költenek majd a felvett munkaerő képzésére és az infrastruktúra fejlesztésére is. Az új áruházak nyitását viszont 38 százalékkal visszafogja a Tesco Angliában, inkább az Express-koncepció és az online kiszállítás továbbfejlesztésére fókuszál. A vásárlókat speciális ajánlatokkal és árengedményt jelentő kuponokkal fogják bombázni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >