1 milliárd fontos Tesco megújulási terv
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedőjeként számon tartott Tesco áruházlánc közzétette az Egyesült Királyságban elszenvedett profitvesztés nyomán kidolgozott megújulási tervét. Csoportszinten a társaság 1,6 százalék nyereségszint-növekedést ért el, de az Egyesült Királyságban 1 százalékos csökkenést könyveltek el az elmúlt évre.
Philip Clarke ügyvezető bejelentette, hogy 1 milliárd fontot költenek ebben az évben annak érdekében, hogy a vásárlási élményt növeljék. A program során áruház-átalakításokat terveznek, új munkatársak felvételét, jobb árakat és több hozzáadott értéket ígérnek vásárlóiknak. Az ügyvezető elmondta, hogy ezeknek a változásoknak a nagy része ütemezve volt, csak a bevezetés sebességét gyorsították fel. Csupán a frissáru-osztályok jobb szolgáltatása érdekében 8000 főt vesznek fel, így 200 millió fontot költenek, hogy a nagyobb áruházakban a kiszolgálási színvonalat látványosan javítsák. Ugyanennyit költenek majd a felvett munkaerő képzésére és az infrastruktúra fejlesztésére is. Az új áruházak nyitását viszont 38 százalékkal visszafogja a Tesco Angliában, inkább az Express-koncepció és az online kiszállítás továbbfejlesztésére fókuszál. A vásárlókat speciális ajánlatokkal és árengedményt jelentő kuponokkal fogják bombázni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >