1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) – a tavalyinál 75%-kal többet – kíván beruházni Brazíliában a Coca-Cola. A döntés hátterében a termékek iránti erőteljes kereslet és az országban tapasztalt vártnál lendületesebb növekedés áll.
A vállalat tervei között szerepel 14 új gyártósor telepítése, ami megegyezik az elmúlt három évben üzembe állított összes új gyártósor számával – írja az ESM Diego Granizo, a The Coca-Cola Company brazíliai operációjának alelnöke és igazgatója által a Valor Econômico napilapnak adott nyilatkozatra hivatkozva. A vállalat egy új üzem építését is tervezi Minas Gerais államban, és vizsgálja egy további gyár építésének lehetőségét São Paulóban. A beruházásnak része továbbá nyolc új disztribúciós központ létesítése és tíz meglévő üzem bővítése is, főként Brazília déli, délkeleti és közép-nyugati régióiban.
A beruházás fenntartható növekedési célokat is szolgál többek között a csomagolás újratervezése és a vízfelhasználás optimalizálása révén. A Coca-Cola emellett két új, visszaváltható palackos italokra specializált gyártósort is üzembe helyez, válaszul a vásárlóerő csökkenésére és az alacsonyabb árú opciók iránti igényre.
A cég alkoholos RTD-ital portfólióját is folyamatosan bővíti Brazíliában, miután ez a szegmens erőteljes növekedést mutat. A vállalat az elmúlt két évben bevezette a Jack Daniel’s koktélt Mexikóban és Brazíliában, valamint együttműködésre lépett az Absolut Vodkával egy Sprite-alapú ital piaci bevezetése érdekében.
A Coca-Cola a globális árupiaci bizonytalanságok – különösen az amerikai vámok miatt megemelkedett alumíniumárak – okozta aggodalmakat a belföldi alumínium-beszerzés fokozásával enyhítené, bár jelenleg korlátozottak a belső források.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb beruházás támogatja az erdei turizmust
Erdeink rekreációs szerepe az utóbbi időben felértékelődött, mutatja ezt az…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >