„Mindennapi termékek verhetetlen áron” a METRO Kereskedelmi Kft.-nél
Kedvezőbb és átláthatóbb árazással jelentkezik a METRO Kereskedelmi Kft. hazai áruházaiban. Az áruházlánc partnerei mindennap kedvező árakon juthatnak a működésükhöz alapvetően szükséges termékekhez. A „METRO egységben” történő vásárlás pedig még alacsonyabb árat biztosít számos termékből.
A stratégiának köszönhetően a partnerei számára alapvetően fontos termékeket, folyamatosan, helyi szinten is kedvező áron kínálja a nagykereskedelmi áruházlánc. A METRO az aktuális piaci árakat folyamatosan vizsgálva állítja be a polci árait a fő vevőcsoportok napi működéséhez elengedhetetlen termékeire. Emellett természetesen továbbra is megmaradnak a jól ismert, kéthetente megjelenő normál és tematikus katalógusok akciós ajánlatai.
A „METRO egységben” (nagyobb kiszerelésben, pl. kartonban) történő vásárlás további árelőnyt jelent számos termék esetében, hiszen további 5%-os kedvezményt biztosít. Erről az új polccímkék nyújtanak tájékoztatást, ahol a termék nettó és bruttó árán és egyéb fontos információkon kívül a „METRO egység” ár is jól látható, mely egyértelműen jelzi, hogy hány darab vásárlása esetén biztosított a nagyobb kedvezmény. Az új polccímkék egységesek, még átláthatóbbak, így segítik a vásárlói döntés meghozatalát.
Az áruházlánc kutatásai alapján, a partnerei számára legfontosabbnak bizonyult termékeiből folyamatos polci jelenlétet biztosít, így az adott árucsoport folyamatosan vásárolható, a vállalkozóknak a megszokott termékekről egyetlen nap sem kell lemondaniuk.
A METRO emellett továbbra is biztosítja az árukészlet és szolgáltatások megszokott magas színvonalát. „A versenyképes árakkal partnereinket kívánjuk sikeresebbé tenni, hosszú távon pedig a magyar gazdaság fellendítésében is szeretnénk szerepet játszani. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy régiós szinten, a helyi piaci viszonyokhoz mérten nyújtsunk állandó kedvezményeket, így támogatva a kis- és középvállalkozásokat az állandóan változó gazdasági környezetben. Azzal, hogy partnereink mindent egy helyen, kedvező áron tudnak beszerezni, időt, energiát és pénzt takarítunk meg számukra, melyeket saját üzletükre, saját vevőikre fordíthatnak, elősegítve gyarapodásukat, növekedésüket.” – mondta Roland Ruffing, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >