„Közös” marketing
Akár a földrajzi közelség, akár valamiféle érdekközösség fog össze éttermeket, azok együtt könnyebben valósítják meg céljaikat. A DiningCity Budapest által kezdeményezett Étterem Hét méretén és „szabályain” túl azért sem hasonlítható össze a Torkos Csütörtökkel, mert előbbit egy – 13 országban működő – magánvállalkozás szervezi, mindemellett a DiningCity étteremkeresőben szereplő éttermek biztosan profitálnak az akcióból. Bárkik is álljanak össze, az Étterem Hét tanúsága szerint a beszállító cégek is könnyebben vállalnak támogató szerepet ilyen kezdeményezésekben, mint a „szinglik” próbálkozásaiban. Az USA-ban is rendkívül sikeres, nálunk első alkalommal május közepén zajló promóciósorozatban a csatlakozó vendéglátóhelyek az általuk előre vállalt mennyiségben kínálnak menüt – nagyon előnyös áron. Idén ez Budapesten a gyakorlatban éttermenként naponta 10-40 vendéget érint, ők 3 fogásos menüt kapnak 3 ezer forintért. Kiss Zoltán, a DiningCity.com budapesti munkatársa szerint rendszeresen ellenőrzik is a szolgáltatás minőségét. A hírverésről és az asztalfoglalás megszervezéséről a cég gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >