„Közös” marketing
Akár a földrajzi közelség, akár valamiféle érdekközösség fog össze éttermeket, azok együtt könnyebben valósítják meg céljaikat. A DiningCity Budapest által kezdeményezett Étterem Hét méretén és „szabályain” túl azért sem hasonlítható össze a Torkos Csütörtökkel, mert előbbit egy – 13 országban működő – magánvállalkozás szervezi, mindemellett a DiningCity étteremkeresőben szereplő éttermek biztosan profitálnak az akcióból. Bárkik is álljanak össze, az Étterem Hét tanúsága szerint a beszállító cégek is könnyebben vállalnak támogató szerepet ilyen kezdeményezésekben, mint a „szinglik” próbálkozásaiban. Az USA-ban is rendkívül sikeres, nálunk első alkalommal május közepén zajló promóciósorozatban a csatlakozó vendéglátóhelyek az általuk előre vállalt mennyiségben kínálnak menüt – nagyon előnyös áron. Idén ez Budapesten a gyakorlatban éttermenként naponta 10-40 vendéget érint, ők 3 fogásos menüt kapnak 3 ezer forintért. Kiss Zoltán, a DiningCity.com budapesti munkatársa szerint rendszeresen ellenőrzik is a szolgáltatás minőségét. A hírverésről és az asztalfoglalás megszervezéséről a cég gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >