„Együtt a babákért” CSR kampány
A dm drogerie markt novemberben induló kampányában a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítésére hívja fel a figyelmet. Az összefogás keretein belül a dm a Katolikus Karitásszal és a Pampers-szel együttműködve segíti a rászorulókat országszerte.
Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a „keresztapai” szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes családnál. Az együttműködés során Pampers Sleep&Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján. Terveink szerint három kategóriában, közel 260 család támogatását próbáljuk biztosítani ezzel. – mondta Kanyó Roland, a dm PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >