„Az év legsikeresebb promóciója 2010” – a győztesek
Április 14-én átadtuk az immár harmadik alkalommal meghirdetett „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait a Novotel Budapest Congress Bartók-termében. A díjazottakat bemutató sorozatunkat az első helyezettekkel zárjuk.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin általános menedzser – főszerkesztője az esemény bevezetőjeként a 2010-es évet jellemző tarkabarka, olykor egymásnak ellentmondó trendeket összegezte, kiemelve a promóciók és az instore média szerepének nemzetközi és hazai felértékelődését, alátámasztva ezzel is a verseny aktualitását. Az előadások után a a februárban kiosztott „Év Trade Marketingese 2010” verseny egyéni győztese (Sztankovicsné Kiss Tünde, az ICO értékesítési igazgatója) és a „Trade Marketing Team 2010” cím nyertese (az Unilever Customer Marketing csapata) mutatkozott be. A rendezvény csúcspontja természetesen a díjak átadása volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Sokba kerülhet a külföldi készpénzfelvétel
Egy 90 ezer forintos külföldi pénzfelvétel díja elérheti a 6…
Tovább olvasom >