„Az év legsikeresebb promóciója 2010” – a győztesek
Április 14-én átadtuk az immár harmadik alkalommal meghirdetett „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait a Novotel Budapest Congress Bartók-termében. A díjazottakat bemutató sorozatunkat az első helyezettekkel zárjuk.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin általános menedzser – főszerkesztője az esemény bevezetőjeként a 2010-es évet jellemző tarkabarka, olykor egymásnak ellentmondó trendeket összegezte, kiemelve a promóciók és az instore média szerepének nemzetközi és hazai felértékelődését, alátámasztva ezzel is a verseny aktualitását. Az előadások után a a februárban kiosztott „Év Trade Marketingese 2010” verseny egyéni győztese (Sztankovicsné Kiss Tünde, az ICO értékesítési igazgatója) és a „Trade Marketing Team 2010” cím nyertese (az Unilever Customer Marketing csapata) mutatkozott be. A rendezvény csúcspontja természetesen a díjak átadása volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >