„Közös” marketing
Akár a földrajzi közelség, akár valamiféle érdekközösség fog össze éttermeket, azok együtt könnyebben valósítják meg céljaikat. A DiningCity Budapest által kezdeményezett Étterem Hét méretén és „szabályain” túl azért sem hasonlítható össze a Torkos Csütörtökkel, mert előbbit egy – 13 országban működő – magánvállalkozás szervezi, mindemellett a DiningCity étteremkeresőben szereplő éttermek biztosan profitálnak az akcióból. Bárkik is álljanak össze, az Étterem Hét tanúsága szerint a beszállító cégek is könnyebben vállalnak támogató szerepet ilyen kezdeményezésekben, mint a „szinglik” próbálkozásaiban. Az USA-ban is rendkívül sikeres, nálunk első alkalommal május közepén zajló promóciósorozatban a csatlakozó vendéglátóhelyek az általuk előre vállalt mennyiségben kínálnak menüt – nagyon előnyös áron. Idén ez Budapesten a gyakorlatban éttermenként naponta 10-40 vendéget érint, ők 3 fogásos menüt kapnak 3 ezer forintért. Kiss Zoltán, a DiningCity.com budapesti munkatársa szerint rendszeresen ellenőrzik is a szolgáltatás minőségét. A hírverésről és az asztalfoglalás megszervezéséről a cég gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NAK: az áprilisi fagyok jelentős károkat okoztak
Az áprilisi fagyok jelentős károkat okoztak számos gyümölcsösben. A gazdálkodók…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az…
Tovább olvasom >