Jók a web2-ben!
A közösségi média új távlatokat nyit az üzleti kommunikációban, csak tudni kell használni! Jól ragadja meg a Facebook nyújtotta lehetőségeket a PLP Seafood Kft. mintaboltjaként működő, Budaörsi halpiac fantázianevű üzlet, igaz, nem panaszkodhatnak a „témára” sem – a halak és a tenger gyümölcseinek világa ma a modern hazai gasztronómia és fine dining vendéglátás egyik igen kedvelt területe.
A kínált áruról a weben közzétett, bőven illusztrált információk nemcsak megdobogtatják az ínyencek szívét, de szórakoztató olvasmányoknak is bizonyulnak. A jó minőségű fotók és videók nemcsak a választékot jelenítik meg; a gyors ütemben növekvő rajongói tábor ízelítőt kap a halak, kagylók és egyebek feldolgozásának módjáról, sőt halászatuk érdekesebb momentumairól is. Naponta kapják az értesítést az aznapi választékról (hol lenne fontosabb a frissesség, mint a tengeri termékeknél?) és az aktuális árverésekről. A kínálat – nem ritka – különlegességeinek felhasználási lehetőségeit itthon sokszor a gyakorlott szakácsok sem ismerik, ám a potenciális vevőknek nem kell az interneten idegen nyelvű recepteket keresgélniük, ugyanis Facebook-oldalán a cég online hal-főzőiskolával is kedveskedik partnereinek, képekkel, érthető magyarázatokkal megkönnyítve az ott vásárolt áru elkészítését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >