Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 25. 09:12

A MediaMarkt online piacterének forgalma 90%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, ami jelentősen hozzájárult az anyavállalat, a Ceconomy nyereségességének javulásához. A platform sikere nyomán a cég bejelentette: a piactér hamarosan elérhetővé válik Törökországban, Svájcban és Magyarországon is.

A Ceconomy 2024/2025-ös pénzügyi évének harmadik negyedéves jelentése szerint a kereskedő online bevétele elérte az 1,14 milliárd eurót, ami 12,2%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A teljes bevételből a digitális csatorna 24,6%-kal részesült – írja az adatokról beszámoló Ecommerce News.

A piactér a MediaMarkt online növekedésének motorja: az elmúlt évben a kínálat 75%-kal 2,8 millió egyedi termékre bővült. A kereskedelmi volumen éves szinten 90%-os növekedésével a piactér jó úton halad afelé, hogy elérje a következő pénzügyi évre kitűzött 750 millió eurós bruttó forgalmi célját.

A platform eddig Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Hollandiában és Olaszországban volt elérhető, mely körhöz idén Belgium és Lengyelország is csatlakozott. Legközelebb a török vásárlók számára válik elérhetővé a lánc választéka online, majd az ezt következő bővítési hullámban Svájc és Magyarország kerül sorra.

Az online kínálatban szereplő termékkategóriák száma is egyre nő: a műszaki cikkek mellett barkácseszközök, grillezési kellékek, játékok, lakberendezési cikkek, fitneszfelszerelések és elektromos mobilitási termékek is elérhetők. Az eladók online és a fizikai boltokban is hirdethetnek, így a retail média is kulcsszerepet játszik a Ceconomy növekedésében, amely nemrégiben hivatalos felvásárlási ajánlatot kapott a JD.com-tól.

Kapcsolódó cikkeink