Európában Elsőként Indít Drónos Ételkiszállítást a foodora
A foodora bejelentette, hogy Svédországban úttörő drónos ételkiszállításba kezd a Tele2 és az Aerit vállalatokkal partnerségben. Ez az első alkalom, hogy dróntechnológiát alkalmaznak az élelmiszeriparban. Az Aerit fejlesztette ki a drónokat, amelyek integrálódnak a foodora technológiai platformjába, hogy zökkenőmentesen és hatékonyan szállítsák az ételeket.
A foodora logisztikai igazgatója, Daniel Gustafsson Rabát hangsúlyozta, hogy a gyors házhozszállítás demokratikus kérdés, és céljuk, hogy bárhol is tartózkodik az ember az országban, gyorsan hozzáférjenek az általuk szükségesnek tartott termékekhez. A drónos kiszállításokat először a Stockholm közeli, szigetekkel tagolt Värmdö területén tesztelik, majd folyamatosan bővítik a résztvevő éttermek és üzletek körét.
A foodora Magyarország operatív igazgatója, Garay Péter, kiemelte, hogy a technológiai fejlesztések a futárok munkáját segítik, és az automatizáció elsősorban olyan területeken alkalmazható, ahol a futárok számára is könnyítést jelent. Példaként említette azokat a helyzeteket, amikor egy nagyobb irodaházban vagy zárt campuson a drón átveheti a rendelést a futártól, és közvetlenül a megfelelő ajtóhoz vagy íróasztalhoz szállítja azt.
A drónok legfeljebb 12 kilométeres hatótávolsággal rendelkeznek, és akár esőben, szélben vagy hóban is képesek legfeljebb 4 kilogramm súlyt szállítani. A foodora célja, hogy az automatizáció és a drónos kiszállítás segítségével a nehezen megközelíthető területeken is biztosítsák az azonos minőségű és gyors szállítási szolgáltatást, mint a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >