Új energiaitalt fejlesztett a Hell Energy
Klinikailag tesztelt hatású, természetes összetevőkkel – mate teával és teobrominnal – készülő új terméket dob piacra a Hell Energy, jelentették be a cég vezetői egy rendkívüli sajtótájékoztatón. Az új energiaital, a Hell „New generation” élénkítő hatása szinte megegyező a régi termékével – ezt egy nemzetközi szinten is egyedülálló orvosi teszt bizonyítja –, azonban a természetes összetevőknek köszönhetően egészségesebb, mint a hozzáadott koffeinnel készülő Hell. A Hell „New Generation”-t szeptember elsején kezdi gyártani szikszói üzemében a cég, forgalomba október elsején kerül.
Több mint egy éve kezdte fejleszteni forradalmian új termékét hazánk piacvezető energiaital-gyártója, a Hell Energy Magyarország Kft., amelynek piaci bevezetését csupán felgyorsította a szeptember elsején bevezetésre kerülő népegészségügyi termékdíj. Forradalmi termékével a Hell Energy egy új irányvonalat, az egészségesebb összetevők felhasználásával készülő élelmiszereket kívánja képviselni a jövőben.
A miskolci székhelyű magyar vállalkozás szigorú titoktartás mellett alkotta meg új termékének receptúráját, amelyben a hozzáadott koffein helyett természetes összetevők biztosítják a terméktől elvárt élénkítő hatást. A Hell „New generation” részletes receptúrája ugyan titkos, de annyi ismeretes, hogy alkotóelemei a hozzáadott koffein helyett a mate tea és a teobromin, amelyeknek több áldásos hatása is régóta ismert a szakemberek előtt.
„Időt és fáradságot nem kímélve, hosszú kutatómunka során sikerült megtalálnunk azt a két természetes összetevőt, amelyek kíméletesen fejtik ki hatásukat a szervezetre, mindemellett a felhasználásukkal készülő új energiaitalunk szinte ugyanolyan élénkítésre képes, mint a hozzáadott koffeinnel készült termékünk.” – mondta el a sajtótájékoztatón Tomas Grosch a Hell Energy nemzetközi termékfejlesztési és stratégiai igazgatója. A szakember hozzátette, nem tekinthették volna teljesnek a termékfejlesztő munkát, amennyiben nem bizonyosodnak meg arról, a Hell New Generation szinte teljesen ugyanolyan ébrentartó, élénkítő hatással bír, mint a hozzáadott koffeinnel készült Hell. Emiatt a gyártó egyedülálló alvásteszten vizsgálta új italának hatását. A több napon át, orvosi körülmények között zajló teszt során beigazolódott, hogy az eddigi, hozzáadott koffeinnel készülő, és az új Hell energiaital élénkítő hatása szinte megegyezik. „Olyan metodikát alakítottunk ki az elvégzett teszthez, amely alkalmassá tette a vizsgálatot arra, hogy a két különböző szer hatását az ébren-maradási képességre megvizsgáljuk. A vizsgált esetekben a statisztikai eredmények nem mutattak szignifikáns eltérést, vagyis egyértelműen bizonyított, hogy a két ital ugyanolyan hatással bír az ébren maradási képességre, élénkítő hatásuk megegyezik.” – mondta el orvosi szakvéleményében Dr. Szakács Zoltán PhD, a vizsgálatot irányító szomnológus, alvásszakértő.
A Hell „New Generation” termék október elsejei bevezetését követően Magyarországon már csak az új terméket gyártja és forgalmazza a magyar tulajdonú Hell Energy Magyarország Kft, tehát minden jelenleg forgalomban lévő termékének összetétele megújul, köztük a Hell Energy Red Grape-é is. A gyártó reméli, az általuk választott, egészségesebb irányvonal további követőkre talál a jövőben. Az új, természetes összetevőkkel készülő Hell energiaital ára az új receptúra ellenére sem változik szignifikánsan.
A 2006-ban született Hell márka Magyarországon alig három év alatt vált piacvezetővé, exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 28 országában elérhető. A Nielsen kiskereskedelmi index adatai alapján a márka 2011 júliusában 14%-os volumen és 17,9%-os értékesített darabszám részesedést ért el hazánkban, mellyel vezető pozíciót foglal el Magyarországon. „Működési formánkra ma már a családi multi kifejezés illik a legjobban, ami azt jelenti, hogy sikerült megtartanunk a kisvállalkozásokra jellemző rugalmasságot és gyors döntési képességet, ugyanakkor technológiánk, használt rendszereink, valamint a szervezeti képesség-szintünk a legnagyobb multinacionális vállalatokkal tesznek bennünket összehasonlíthatóvá.“ – fogalmazott a sajtótájékoztatón Szabari József régióigazgató. A szakember szerint a Hell Energy sikerének záloga négy alappilléren nyugszik, amelyek a magas minőség, a termék mögött álló kiváló marketing, a verhetetlen ár-érték arány és a széles körű elérhetőség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >