Az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben az Egyesült Királyságban
Az Egyesült Királyságban az Aldi volt a legolcsóbb szupermarket 2022-ben egy 48 élelmiszerből álló kosarat vizsgálva, amely a múlt hónapban 81,63 fontba került.
A Which? fogyasztóvédelmi szervezet adatai szerint a német diszkontlánc a hetedik egymást követő hónapban bizonyult a legolcsóbbnak, szorosan a sarkában a Lidllel, ahol ugyanaz a 48 élelmiszert tartalmazó kosár 83,24 fontért volt beszerezhető.
A Heinz sült babhoz, filteres teához és tejhez hasonló termékeket tartalmazó kosarat a Tesco adta a harmadik legolcsóbban, megelőzve az Asda, a Sainsbury’s és a Morrisons üzletláncokat, amelyek e kosarat mind 90 és 100 font közötti áron kínálták.
A legdrágábbnak az Ocado (102,87 font) és a Waitrose (112,62 font) bizonyult.
Egy nagyobb, 149 tételből álló bevásárlókocsi költségeit összehasonlítva azonban – az Aldi és a Lidl kivételével – az Asda lett a legolcsóbb (355,62 font). E tekintetben a második helyen a Sainsbury’s végzett 368,97 fontos árral, míg a Tesco 7 fonttal drágább volt (375,97 font).
A szupermarketóriások közül ismét a Waitrose-ban lehetett a legdrágábban vásárolni tavaly és egyben ez az egyetlen lánc, amely közel 7 fonttal átlépte a 400 fontos határt.
A tavalyi év 12 hónapját tekintve az Aldi hét esetben – többször, mint bármely más élelmiszer-kiskereskedő – bizonyult a legolcsóbb szupermarketnek.
Az év első öt hónapjában az első helyen azonban a Lidl állt. Az elmúlt hét hónapban a két lánc átlagos árai közötti különbség mindössze 1,59 font volt.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >