Új kampánnyal népszerűsíti a Żabka instore szolgáltatásait
A lengyel Żabka kiskereskedelmi vállalat új kampányt indított Załatw to w Żabce (Szerezd be a Żabkában!) címmel az üzleteiben kínált szolgáltatások széles körének népszerűsítésére.
A június 5-től 2024. július 2-ig tartó kampány a televízióban, a rádióban, az interneten, valamint az üzletekben és a Żappka alkalmazáson fut – közölte a vállalat.
A kampány kreatív koncepcióját és a reklámszpotokat a GONG ügynökség jegyzi, míg a médiavásárlásért a Value Media volt felelős.
A Żabka számos szolgáltatást kínál üzleteiben, többek között számlabefizetést, készpénzbefizetést vagy -felvételt, valamint csomagküldést és -átvételt.
Przemysław Tomaszewski, a Żabka Polska értékesítési és szolgáltatásfejlesztési igazgatója kifejtette:
– Mi vagyunk az egyetlen vállalat Lengyelországban, amely a szolgáltatások ilyen széles körét kínálja vásárlóinak immár több mint 10 000 helyszínen. Ahelyett, hogy sok helyre kellene ellátogatnia, csak jöjjön el a legközelebbi Żabka üzletbe, ahol számos ügyet intézhet bárki gyorsan és kényelmesen.
– Küldetésünkkel összhangban egyszerűsítjük az emberek életét, és segítünk nekik időt megtakarítani. A „Załatw to w Żabce” kampányban nemcsak az olyan jól ismert szolgáltatásokat mutatjuk be, mint a csomagátvétel és -küldés vagy telefonfeltöltés, hanem a legújabb, innovatív szolgáltatásokat is, mint például a cipőtisztítás vagy az okostelefon javíttatása.
A kampány ideje alatt a Żabka promóciós árakat kínál egyes szolgáltatásaira, így cipőtisztításra és telefonjavításra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >