Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy többéves együttműködési megállapodást írt alá a Pernod Ricard tulajdonában álló skót whisky márkával, a Chivas Regallal.
A Chivas Regal egyszerre támogatja mind a férfi, mind a női labdarúgócsapatot.
– Ez a márka híres kulturális és közösségi kapcsolatairól, és osztja azt a mindig előre mutató gondolkodásmódot, amely a mi klubunk értékei és ambíciói szempontjából is nagyon fontos – nyilatkozta Juliet Slot, az Arsenal kereskedelmi igazgatója.
– Az Arsenallal való partnerségünk túlmutat a whiskyn és a labdarúgáson; arról van szó, hogy a futballkultúrát egy olyan újabb szintre emeljük az Egyesült Királyságban és világszerte, amely révén ez a fantasztikus, mindannyiunk által hőn szeretett játék nyújtotta élmény messze a pályán túl is elérhetővé válik – mondta Nick Blacknell, a Chivas globális marketingigazgatója. – Az együttműködéssel hűek maradunk kulturális és a közösségi múltunkhoz, és még erősebbé válik elkötelezettségünk az iránt, hogy egyre színvonalasabb luxusélményt nyújtsunk a futballrajongóknak szerte a világon.
Az együttműködés keretében létesül többek között egy új Chivas Regal bár az Emirates Stadion Dial Square-jén, ahol Chivas Highball koktélokat szolgálnak majd fel.
A whiskymárka emellett számos olyan helyi sörözővel is együttműködik, amelyeket az Arsenal-szurkolók látogatnak.
A Chivas Regal az Arsenal első Premier League-meccse (augusztus 17-én, szombaton a Wolves ellen) és az első női Super League-meccs (szeptember 22-én, vasárnap a Manchester City ellen) előtt Chivas Highball koktélt fog osztogatni a szurkolóknak.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >