Szállás.hu: a magyarok ötöde járt nudistastrandon
Ötből egy magyar járt már nudistastrandon, kétszer annyi férfi, mint nő – derül ki a Szállás.hu legfrissebb, MTI-nek küldött felméréséből.
A portál felmérése szerint a nudisták mintegy kétharmada 41 éves vagy annál idősebb, 20 százaléka 31 és 40 év közötti, és mindössze 12 százalékuk 30 alatti.
Az erre kijelölt területeket használók fő motivációja a naturista elvekhez, a szabadsághoz, a természetközeli állapothoz köthető – idézi a közlemény Keresztes Nórát, a Szallas.hu marketing menedzserét.
A kutatás szerint minden második nudista bátran meztelenkedik, nem érez ezzel kapcsolatban szégyellni valót.
A felmérésből kiderült: a legtöbben párjuk társaságában látogatják a nudistastrandokat, kempingeket, csak jóval kevesebben vannak azok, akik barátokkal vagy egyedül mennek, esetleg a családdal közösen. 45 százalékuk csak napozik vagy strandol meztelenül, de 55 százalékuk akár pőrén sportol, vagy egy szál semmiben látogat el a büféhez is. A nyaralás tervezésekor egyébként csak minden második naturistának számít, lesz-e az úti cél közelében textilmentes lehetőség.
A kutatás szerint a válaszadók harmada már tetten ért nyilvánosan egymásnak eső szerelmeseket. A pikáns történetek jellemzően nem nudistáknak kijelölt helyekről erednek, hiszen a nyilvános szex tilos a naturistastrandokon is. Inkább elhagyatott tengerparti szakaszokon, sziklákon, csónakban, vízibiciklin kaptak már rajta párokat.
A válaszadók egyetértettek a nudista helyek kialakításával, és abban, hogy a naturisták számára nincs elég lehetőség ma Magyarországon. A legnépszerűbb hazai kijelölt helyek a balatonberényi Naturista Strand és Kemping, a délegyházi Naturista Oázis Kemping és a sziksósfürdői Naturista Strand.
A Szallas.hu felmérésében mintegy 1300 kitöltő vett részt. Az eredmények a lakosság nudizmussal kapcsolatos véleményét reprezentálják. A Szállás.hu által közvetített forgalom 2017-ben 23,5 milliárd forint volt, míg 2016-ban 16 milliárd forintot tett ki – közölte a cég korábban az MTI-vel. A portálnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, havonta kétmillióan keresik fel, öt kontinens 175 országának szálláshely-kínálatát közvetíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >NNGYK: javult a természetes fürdővizek minősége
A 2021-2024 évi adatok alapján a minősített hazai természetes fürdővizek…
Tovább olvasom >