Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a Heinz. A Heinz Tomato Ketchup Zero ráadásul 35%-kal több paradicsomot tartalmaz, mint a klasszikus változat.
A terméket a gyártó a fogyasztói igényekre válaszul fejlesztett, mivel egyre többen keresnek egészségesebb alternatívákat a megszokott élelmiszerek helyett – írja a Grocery Gazette.
A ketchupot úgy alkották meg, hogy annak kevesebb összetevővel is intenzív, telt íze legyen. Alexandra Bayet, a Heinz európai ketchup-innovációs vezetője szerint a ’Zero’ termékekkel kapcsolatban sokan azt feltételezik, hogy azok ízetlenek, számukra ugyanis a ’kevesebb’ a kulcsszó. Mint a szakember kifejtette, a Heinz ezt szeretné megcáfolni 150 éves szószkészítési tapasztalatát és külön erre a célra termesztett, napérlelte paradicsomait felhasználva az ikonikus eredetihez méltó ketchupot alkotva.
Az új recept alapján készült termék pozitív fogadtatásban részesült: a Heinz felmérése szerint a megkérdezettek 90%-a elégedett volt mind az ízzel, mind a minőséggel.
A Heinz ezzel a lépéssel csatlakozik azokhoz a brit gyártókhoz, amelyek a brit Élelmiszer- és Italgyártók Szövetsége szerint ez egyre jellemzőbb trendet követve csökkentik termékeik só- és cukortartalmát.
A márka folyamatosan bővíti termékkínálatát és februárban például újabb konzervbab-ízváltozatok fejlesztéséhez kérte a közönség segítségét.
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
Az Ehrmann német tejipari vállalat 20 millió fontos (kb. 27,1…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >