Nem ül a babérokon az Unilever
Az Unilever utolsó negyedéves teljesítménye minden előzetes várakozást túlszárnyalt. Az eladások fő mozgatórugója a prémium jégkrémek és szépségápolási szerek voltak. A bevételek 4,9 százalékkal nőttek, ez majdnem 1 százalékkal több, mint amennyit bármelyik elemző cég jósolt. A kedvező évzárás ellenére Paul Polman vezérigazgató azt mondta:
– Sokkal keményebb évre számítunk 2016-ban, ezért is tervezzük a piaci terjeszkedés mellett, hogy a költségeket 2018-ig 1 milliárd euróval csökkentjük.
Kapcsolódó cikkeink
Szépségápolás a töltőállomáson – akár karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csúszik a Magnum jégkrém-üzletág leválása az Unileverről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megőrizte sikerét a Lidl: Továbbra is a kiskereskedelem legvonzóbb munkahelye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchan idén új szintre emeli a karácsonyi ízeket, prémium termékekkel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

