Műanyag nélküli húsvéti tojások a brit Co-opnál
A brit Co-op idén eltávolítja a műanyag csomagolást saját márkás húsvéti tojásairól, amelyekre jellemző a csokoládét védő vagy a tetszetős megjelenést támogató túlzott műanyag csomagolás. Az egyszeri intézkedés több mint 14 tonna műanyag használatát teszi szükségtelenné.
Ez nem az első hasonló lépés a kereskedelmi vállalattól, hiszen saját márkás ásványvizeinek és szénsavas üdítőinek palackjai esetében már korábban áttért a 100%-ban újrahasznosított anyag használatára, amivel 1400 tonna új műanyagot iktat ki működéséből. További 59 tonna műanyagot to-go kínálatához kapcsolódó műanyag villák kivezetésétől remél a cég, amelynek végső célja az, hogy 2021 végére valamennyi saját márkás terméke újrahasznosítható csomagolásba kerüljön.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >