Megújult a Tento
A higiéniai papírtermékek vezető vállalata, a Metsä Tissue megújította Tento márkájának logóját. A változás oka egy olyan fogyasztói felmérés volt, amelyből kiderült, hogy a vásárlók előnyben részesítik azokat a termékeket, melyek természetes anyagokból tevődnek össze, egészségesebbé teszik a bőrüket, emellett óvják a környezetet.
A megújult Tento ezentúl három különböző kategóriában kerül forgalomba: Eko, Classic és Feel Good. Az Eko terméknél a Metsä a környezetvédelemre helyezte a hangsúlyt, hiszen a termék újrahasznosított papírból készül. A hagyományos Tento Classic többféle kiszerelésben is kapható, a Feel Good pedig három rétegű, illatosított, és nagyon puha a tapintása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >