Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
Nem folytatja tovább az Asda az utántöltő állomások tesztelését arra hivatkozva, hogy a kezdeményezés a működtetés jelenlegi formájában kihívásokkal terhelt. Elsősorban a költségek, a kényelem, a tisztaság és az érzékelt termékminőség voltak a legfontosabb akadályok, amelyek miatt az utántöltés lehetőségével a vásárlók nem igazán éltek.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A brit kereskedő a 2020-ban egy üzletben, majd 2021-ben további három üzletben indított kísérletből levont tanulságok alapján új, méretezhető teszteket indít annak érdekében, hogy az utántöltés lehetőségét a vásárlók nagyobb arányban vegyék igénybe, ezáltal a projekt kereskedelmileg életképes legyen.
A kereskedő a részleteket a 2023 Brighter Living Report című jelentésében osztotta meg, amely a vállalat ESG-céljai felé tett előrelépését bemutató negyedik dokumentum az elmúlt naptári évben.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >