Kávét dob piacra a Coca-Cola
Komoly lépést tervez a Coca-Cola a kávépiacon: a cég ez év végéig 25 országban kíván megjelenni saját kávéjával, a Coca-Cola Coffee-val.
Az új termék, ami a kóla és a kávé elegye, nagyjából annyi koffeint tartalmaz, mint egy normál espresso. Az azonnal fogyasztható kávé a leggyorsabban növekvő szegmens a kávépiacon.
A Coca-Cola 2006-ban már kijött egy saját kávéval, ám a Coca-Cola Blak rövid életűnek bizonyult. 2017-ben a cég újra próbálkozott, és Ausztráliában, majd tavaly Ázsiában mutatta be a Coca-Cola Plus Coffee-t, s az eddigi eredmények nagyon biztatóak voltak, írja az CNBC.
Kapcsolódó cikkeink
A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Négynapos hosszú hétvégével indul az ünnepi időszak – október 23-án zárva lesznek az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI az ügyfélszolgálaton: kézzelfogható üzleti haszon a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös adománya több ezer rászorulónak nyújtott segítséget
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >