Idén is elnyerte a HELL a MagyarBrands díjat
Az elmúlt évhez hasonlóan a HELL energiaital márka idén is elnyerte a MagyarBrands díjat. Az Európa legmodernebb gyárában készülő termék több mint öt éve piacvezető Magyarországon. A mára már világmárkává nőtt és több mint 40 országban forgalmazott HELL energiaital száz százalékban magyar tulajdonban van és hazai munkaerő alkalmazásával készül.
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjaz olyan magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a HELL igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói márka egyike legyen.
A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. Egyre több magyar fogyasztó számára fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.„A HELL lokálpatrióta szemlélete közismert, termelését – a szikszói gyár 2011-es átadása óta – kizárólag Magyarországon, magyar munkaerő alkalmazásával állítja elő, kiszolgálva a hazai és jelentős export piacait is. A márka elkötelezett az állandó magas minőség és az innováció iránt, így tudja hazánk mellett számos más országban is megszerezni és megtartani piacvezető pozícióját. A MagyarBrands díj újabb elnyerése a HELL cégcsoport közös sikere, amiben a vállalat összes dolgozójának munkája benne van.” – értékelte a díj elnyerését Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >A Nemzeti Faültetés Napját a Zwack Unicum Nyrt. is támogatja
Az első Nemzeti Faültetés Napjával kezdődik a tavasz március elsején.…
Tovább olvasom >