Egészséges Kasszák a Lidl boltjaiban
Magyarországon is megjelentek az Egészséges Kasszák, amelyet itthon elsőként a Lidl Magyarország vezetett be. A kezdeményezés célja, hogy az átalakítással támogassák a magyar családok, a magyar gyermekek egészséges táplálkozását.
„A kezdeményezést elsősorban az indokolta, hogy Magyarországon is egyre nagyobb problémát jelent az elhízás. A Lidl célja felelős vállalatként, hogy lehetőségeihez mérten a legjobban segítse vásárlóit és a jövő generációját. A kasszák átalakítását ezért úgy végeztük el, hogy egészségesebb élelmiszerek kerüljenek oda, ennek eredményeként a Lidl kasszáiban lévő termékek közel 30 százalékkal kevesebb kalóriát, 51 százalékkal kevesebb szénhidrátot és megközelítőleg 40 százalékkal kevesebb zsírt tartalmaznak” – emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
A Lidl brit leányvállalatának kutatásából az is kiderült, hogy 10-ből 7 szülő küzd a problémával, hogy sorban állás közben gyermeke a kihelyezett édességek valamelyikére vágyik. Kétharmaduk pedig enged is a kérésnek, és vásárol a nassolnivalókból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >