Csomagolással és technológiával versenyben a Pro Form
Az édesipar beszállítói olyan fontos szerepet játszanak a piac fejlődésében, hogy önálló vásáruk lett, ProSweet néven. A nagy érdeklődés hatására idén harmadik alkalommal rendezték meg, párhuzamosan az ISM-mel.Profiljába tartozik minden, ami szükséges az édességek előállításához, feldolgozásához és csomagolásához. Természetesen az adalékanyagok szállítói is eljöttek, ahogyan a különböző műszaki-technológiai megoldásokat kínáló vállalatok is.
A 307 kiállító jó egyharmada német, közel kétharmada külföldi cég. Köztük a budapesti Pro From Kft. az állandó résztvevők közé számít, hiszen már az első ProSweeten is bérelt standot. Nagy területet foglal el egy forgalmas sarkon, a csomagolóanyagok neves nyugat-európai gyártóinak társaságában.
Mihályi Árpád igazgató két üzleti tárgyalás között talál időt tájékoztató beszélgetésre:
– Egy olyan vállalat számra, mint a Pro Form, amely Közép-Kelet-Európában piacvezető az édesipar minden igényét kielégítő csomagolóeszközök gyártásában, megkerülhetetlen a részvétel a ProSweeten. A desszertdobozokba való műanyag betétektől kezdve a fröccsöntött díszdobozokig, áruházi display elemekig, A-tól Z-ig mindent gyártunk, amire egy édesipari gyártónak szüksége lehet. –
A vállalatot Mihályi Árpád gépészként 1991-ben alapította, és néhány év múlva csatlakozott hozzá Helmajer László műanyagipari mérnök. Öt éve kezdtek külföldre is értékesíteni, és az üzlet hamar felfutott. A Pro Form több multinacionális cég beszállítója, és versenyképes ajánlatokkal áll partnerei rendelkezésére. Jelenleg Bulgáriától Észak-Németországig, a marcipángyártás fővárosáig, Lübeckig szállítanak.
– Több munkatársammal együtt jövünk ki egy ilyen vásárra. Ugyanis nemcsak a közvetlen üzleti kapcsolatok miatt fontos a részvétel, hanem a tájékozódás miatt is. Megnézzük, merre haladnak mások, milyen új trendek jelennek meg a piacon – mondja Mihályi Árpád.
Hozzáteszi, hogy lépést kell tartaniuk a fejlődéssel:
– Édességnél különösen érvényes, hogy a csomagolás adja el az árut. Nem véletlen, hogy a régi, sikeres márkák gyártói is követik a fogyasztói igények változását. S ahhoz alkalmazkodva évente, kétévente megújítják a csomagolást. Ebben az értékteremtő folyamatban a Pro Form szakemberei rugalmas partnerek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >