Csökken a Carrefour hipermarketek nettó kereskedelmi területe Franciaországban
A Le Figaro napilap információ szerint a kereskedelmi lánc legnagyobb áruházának területét hatezer négyzetméterrel szűkítenék.
A Toulouse közelében fekvő,
összesen 25 ezer négyzetméteres hipermarket egyike
a Carrefour legrosszabbul teljesítő áruházainak.
Az egy négyzetméterre eső forgalom több mint
30%-al marad el a 218 másik francia hipermarketétől. A
cég úgy tervezi, hogy a háztartási és
szórakoztató elektronikai osztályt, a könyv
és barkácsáru részlegen található
termékeket kiárusítják vagy eladják
szakáruházaknak. José Luis Duran, a Carrefour
ügyvezető igazgatója nemrég úgy
rendelkezett, hogy a jövőben hét másik
hipermarket kereskedelmi területét is meg kell kurtítani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >