Cadbury-siker: egyre több csokoládét fogyasztanak a britek
A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.
A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágógumi. A cég szerint idén az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi-forgalom is megugrott a tavaly év végéhez képest. A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat. A Cadbury várakozásai az év második felére még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon. Persze ezek marketingköltsége némileg csökkenti majd a profitot, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >