Cadbury-siker: egyre több csokoládét fogyasztanak a britek

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 23. 00:07

A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.

A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágógumi.  A cég szerint idén az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi-forgalom is megugrott  a tavaly év végéhez képest. A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat. A Cadbury várakozásai az év második felére még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon. Persze ezek marketingköltsége némileg csökkenti majd a profitot, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.




Kapcsolódó cikkeink