Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem maradhat ki! Idén két zenés-kulturális rendezvényre települ ki hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca. A július 24-én startoló Campus Fesztiválon, majd az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en a Lidl FesztMarket közel 400, bolti árakon, valamint az éppen aktuális napi akciókkal kínált termékekkel szolgálja ki a bulizók mindennapi igényeit. A fesztiválozók pihenéséről a chill zónák gondoskodnak, de mindenkit várnak az áruházlánc edukációs és HR-aktivitásai is.

Az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhatnak a fesztiválokon, ahol az edukáció és a „töltődés” áll a középpontban
A Lidl Magyarország is beszáll az idei fesztiválszezonba, így július 24-28. között Debrecenben a Campus Fesztiválon, valamint augusztus 28-31. között Szegeden a SZIN-en várja a résztvevőket. Az áruházlánc ugyanis kifejezetten a fesztiválozók igényeire szabva állította össze FesztMarket néven kitelepülő üzletében, fesztiváltól függően a közel 300-400 árucikket számláló termékportfólióját.
A bulizók a FesztMarketben több mint 30-féle friss zöldség-gyümölcs, bőséges helyben sütött pékárukínálat, valamint hazai és nemzetközi készételek, rágcsálnivalók, illetve üdítők közül is válogathatnak majd. Grilltermékek esetében az idei szezon újdonságaiból is széles választékot kínál az áruházlánc, így pácolt csirke- és sertéshúsok, grillkolbászok, de olyan ínyencségek is kaphatók lesznek, mint például a kacsamell és a lazac. Az áruházlánc fontosnak tartja, hogy a termékkínálatában megtalálható újdonságokat a fesztiválüzletekben is elérhetővé tegye, így a kilátogatók az áruházlánc széles croissant választékából is válogathatnak majd, de a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékek is megvásárolhatóak lesznek a FesztMarketben, a Lidl-től már megszokott kedvező árakon.
Az egészséges életmód és táplálkozás szellemiségét követve a kínálatban a kizárólag növényi alapú, vegán alapanyagok, pékáruk, vagy akár vegán készételek is megtalálhatók. De fontos szempont volt a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettsége is.
„Az egészséges életmód támogatása mellett fontosnak tartjuk azt is, hogy a fesztiválokon minél kevesebb hulladék keletkezzen, így szelektív hulladékgyűjtőket helyezünk ki a FesztMarkethez és az aktivitási zónákhoz egyaránt. Emellett arra is külön ügyelünk, hogy minimalizáljuk az élelmiszerfelesleget, ezért az országos élelmiszermentési program keretein belül a megmaradó zöldségeket és gyümölcsöket, valamint a pékárukat karitatív partnereinknek ajánljuk fel, akikkel együttműködve már ma is több tízezer családot segítünk havi szinten”
– nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc izgalmas játékokkal és programokkal kedveskedik a kikapcsolódásra vágyó családok, fiatalok és bulizók számára, akik különböző nyereményjátékokban is megmérettethetik magukat. Az aktivitási zónákban pedig a FesztMarketben megvásárolt ételeket lehet majd elkészíteni, grillezni. A Lidl Plus applikációnak köszönhetően a fesztiválozók a fesztiválra szabott kedvezményre jogosító kuponokkal tovább csökkenthetik kiadásaikat.
Az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhatnak a fesztiválokon, ahol az edukáció és a „töltődés” áll a középpontban. A pályaválasztás, vagy munkahelyváltás előtt állók játékos formában, de mégis edukatív módon sajátíthatják el a tökéletes önéletrajz elkészítésének lépéseit egy TOUCH TV-s játék segítségével, amely után az elkészült CV-t egy QR kóddal le is tudják tölteni. Az interaktív játék mellett jelen lesznek a fesztivál ideje alatt a Lidl toborzásért felelős kollégái is, akik az aktuális nyitott pozíciókról mesélnek és bemutatják a vállalatot. Minden aktivitásban résztvevő a FesztMarketben beváltható ajándékban részesül. A Lidl chill zónában pedig kihelyezett napágyakkal és babzsákokkal várják a buliban elfáradt pihenni vágyókat, ahol a lemerült telefonokat is fel tudják majd tölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >