Az új, Matcha zöld teás KitKat Japán ízvilágát hozza el Európába
A Nestlé idén tavasszal Európában is bevezeti a Japánban igen népszerű KitKat Matcha zöld teás változatot.
A Matcha zöld teás KitKat csokoládét a Japánban már évek óta kapható több mint 350 variáció egyik legnépszerűbb változata ihlette, amely idén tavasszal már az európai fogyasztók számára is elérhető lesz.
A matcha porított zöld teából készült hagyományos ital, amit a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KitKat bársonyos fehér csokoládéval készül, aminek köszönhetően zamata édes és aromás.
– A KitKat az egész világon nagyon népszerű, amióta 1935-ben megjelent az Egyesült Királyságban. Az innovatív, különleges ízváltozataival a Nestlé az előző húsz évben egészen más szintre emelte a KitKat csokoládét, így különösen nagy öröm, hogy Japán egyik legikonikusabb és legnépszerűbb KitKat szeletét idén elhozhattuk Európába is – mondta Alexander von Maillot, a Nestlé édesség üzletágának vezetője.
Az európai piacra gyártott Matcha zöld teás KitKat UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a KitKat Ruby 2018-as európai bevezetésének folytatása, mellyel a Nestlé az új trendekkel kísérletezni vágyó fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >