A Stella Artois a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere 2015-ig
A Stella Artois, a világ első számú belga söre, 2015-ig meghosszabbította együttműködését a Cannes-i Filmfesztivállal, folytatva és megerősítve a hivatalos partneri kapcsolatot. A Stella Artois immár évek óta jelen van a nemzetközi filmszakma egyik legrangosabb eseményén, amely a világ nagy sztárjait hívja a legendás vörös szőnyegre évről-évre.
A prémium sörmárka az idei, 65. Cannes-i Filmfesztivál során ismét különleges élményekben részesítette a filmrajongókat, köztük két szerencsés magyar nyertest is. A Stella Artois Hungary Facebook oldalán szervezett játék nyertese – párjával együtt – ötcsillagos környezetben töltött el 3 napot Cannes-ban, ahol világsztárokkal együtt vonult a vörös szőnyegen, és Brad Pitt-tel együtt élvezte a Filmpalota hangulatát.
A fesztivál ideje alatt Cannes-ba látogatók a Cannes Cinema Club különleges programjait élvezhették, amely kifejezetten a Cannes-i Filmfesztivál idejére nyitotta ki ajtóit a híres Croisette sétányon. A Stella Artois exkluzív filmvetítésekkel és mozis rendezvényekkel szórakoztatta a közönséget a Club-ban és szerte a világon. A Club-ba belépők hirtelen 1963-ban találták magukat, amikor is a Club igazán fénykorát élte és nagy filmes pillanatokat inspirált. Az idei fesztivál ideje alatt olyan hírességek fordultak itt meg, mint Kellan Lutz, az Alkonyat sorozat sztárja.
A két szerencsés magyar nyertesnek felejthetetlen élményekben volt része a Cannes-i Filmfesztiválon eltöltött három nap során. A fesztiválpalotával szemben álló, rangos Majestic Barriére Hotel exkluzív ellátásnak köszönhetően elsőkézből tapasztalhatták meg a fesztivál varázslatos hangulatát. Egy filmpremier és az igazi vörös szőnyegen való megjelenés a program része volt, hiszen Brad Pitt-el együtt tekinthették meg a filmsztár új filmjét, a Killing Them Softly-t.
„A Cannes-i Filmfesztivál kitűnően szemlélteti a filmkészítő zseniket, és mi örömmel mélyítjük el kapcsolatunkat a fesztivállal” –nyilatkozta Pablo Firpo, a Stella Artois Global marketing menedzser.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >