A Beeco áttörése a Web Summiten: a fenntarthatóság innovációja globális szinten
2024. november 22-én a Beeco, Magyarország egyik legígéretesebb zöld startupja, kiemelkedő sikert ért el a világ egyik legnagyobb technológiai konferenciáján, a lisszaboni Web Summiton. A Beeco, amely már Magyarország legnagyobb zöld térképes alkalmazásaként ismert, most nemzetközi figyelmet is kivívott magának, és a fenntartható megoldások élvonalába lépett.
Zöld térkép a mindennapokhoz
A Beeco alkalmazás küldetése, hogy segítsen az embereknek környezettudatos döntéseket hozni. Több mint 30 000 zöld helyszínnel Magyarország-szerte, valamint fenntarthatóságot támogató kuponokkal igyekszik egyszerűsíteni a fenntartható életmódot. A Web Summiten való részvétel új kapukat nyitott meg a globális terjeszkedés előtt.
Nemzetközi mérföldkő: a Web Summit szerepe
A Beeco csapata büszkén képviselte Magyarországot a világ 3000 legjobb startupja között. A Startup Showcase keretében a világ 15 leginnovatívabb zöld startupja közé választották, ahol lehetőségük nyílt bemutatni, hogyan hoznak újdonságot és értéket a fenntarthatósági piacon.
A rendezvény során a csapat több mint 250 új kapcsolatot épített ki, és inspiráló együttműködésekről tárgyalt. Különösen emlékezetes volt Christian Kroll, az Ecosia vezetőjének előadása, amely megerősítette a fenntartható vállalatok fontosságát.
A siker mögött álló csapat
A Beeco sikere mögött a csapat elkötelezett munkája, valamint mentorok és tanácsadók szakmai támogatása áll. A konferencián tapasztalt inspiráció és új partnerkapcsolatok megerősítették a startup szerepét, mint a magyar innováció úttörője, amely közösségi értékeket képvisel. A Beeco alkalmazás egyre szélesebb körben érhető el, és célja, hogy nemzetközileg is segítse a fenntartható életmód kialakítását. A Web Summit rávilágított arra, hogy a zöld megoldások nemcsak lokálisan, hanem globálisan is relevánsak. A jövőben a Beeco célja, hogy még több ember számára váljon elérhetővé a fenntartható életmód.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A laboratóriumban előállított műhús: a fenntartható élelmiszertermelés jövője vagy zsákutca?
Az elmúlt években egyre nagyobb figyelem irányul a laboratóriumban előállított…
Tovább olvasom >Indul az Európai Unió Innovációs Alapjának újabb pályázati köre
Novemberben várhatóan több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >