800 millió személyre szóló HP Indigo címke a Coca-Cola kampányában
Rekord mennyiségű személyre szóló címkét gyártott Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázs kampányához a HP. Az itthon „Neked is egy Coca-Cola” néven futó kampány Európa szerte május 1-én indult és augusztus végéig tart.
A 32 európai országában futó kampány célja, hogy a Coca-Cola fogyasztóival közvetlen kapcsolatot alakíthasson ki. Az ikonikus Coca-Cola logót a 150 legnépszerűbb utónév, becenév vagy szeretettel kapcsolatos kifejezésre cserélték a Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zéró palackokon a kampányban résztvevő országokban.
A gyártás során a hagyományos nyomtatási technológiát kombinálták a HP Indigo digitális nyomtatási technológiával, hogy 800 millió kiváló minőségű perszonalizált címke készülhessen a kampányhoz.
Produktivitás és minőség HP Indigoval
A projektet a dalfseni központú holland címkekészítő vállalat, az ESHUIS, ügyvezető igazgatója, Peter Overbeek vezette. A Coca-Cola kampányához nyolc címkenyomó céget bíztak meg Európa szerte, akik összehangolták a 12 HP Indigo digitális nyomdagépen zajló gyártást. A nyomdagépek 3 hónapon keresztül, napi 24 órájában üzemeltek, így sikerült 800 millió címkét legyártani. Ez rekord mennyiséget jelent a HP Indigo WS6000-es sorozatú digitális nyomdagépek eddigi használatában.
„A hónapokon át tartó folyamatos nyomtatás során a HP WS6000 digitális nyomdagépek bizonyították, hogy rendkívül megbízhatóak. Ennek köszönhető a rekord produktivitás, és a 86 százalékosan kihasznált üzemidő”- mondta Peter Overbeek, az ESHUIS ügyvezető igazgatója.
„Egy HP Indigo digitális nyomdagépeket használó masszív európai hálózattal a Coca-Cola-hoz hasonló márkák lehetőségei végtelenek.”
A címke statikus elemeit nyomták ki elsőként hagyományos nyomdatechnikát használva 38 mikronos BOPP szalagcímkére. Ezekre kerültek fel később a nevek, ehhez HP Indigo WS6000 szériájú digitális nyomdagépeket használtak. A tökéletes egység érdekében a projektben résztvevő összes nyomdagép azonos konfigurációval és beállításokkal futott.
Emellett, a szín konzisztencia érdekében a HP Indigo megalkotta a Coca-Cola VÖRÖS tintát. Ez a tinta volt a referencia az összes hagyományos és digitális nyomdagép számára a kampány során, továbbá ez lesz a Coca-Cola referenciaszíne a jövőben is.
„Óriási lehetőség, hogy személyre szóló csomagolással tűnhetnek ki márkák a többi közül a polcokon”- mondta Alon Bar-Shany, a HP Indigo üzeltág elnök helyettese és vezérigazgatója. „A HP Indigo digitális nyomdagépek bizonyították, hogy hosszú gyártási időt igénylő feladatok során is jól teljesítenek. Egy ilyen volumenű projekt időben kivitelezhető ezekkel a gépekkel úgy, hogy a Coca-Cola minden márkaelőírásának sikerült megfelelnünk.”
A projektet összefoglaló videó itt található:
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >