173 helyi szervezet 42 millió forintot söpört be a Tescótól
42 millió forint sorsát bízta a Tesco vásárlóira, akik az áruházakban döntöttek arról, hogy mely helyi közösségek osztozzanak a támogatáson. Az áruházlánc immár 12. alkalommal hirdette meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, amelynek keretében közel 2 millió voks érkezett 173 közösségépítő kezdeményezésre. A vállalat a szavazatok számának függvényében egyenként 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projekt megvalósításához, valamint egyenként további 475 ezer forinttal jutalmazza a négy legkreatívabb kezdeményezést.
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a vásárlók döntik el, hogy saját környékükön mely programok megvalósítását támogassa az áruházlánc. A január 16-tól február 12-ig tartó szavazási szakaszban többek között szemléletformáló szabadulószobára, ingyenes vasúttörténeti kiállításra, láthatatlan vacsorára, logikai parkra, parakarate-versenyre, családi SUP-oktatásra, robotikaversenyre, valamint a végtaghiányról szóló, interaktív előadásra is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe közel 2 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot a szegedi Tesco Extra hipermarketben adták le.
A zsetonok száma alapján a vállalat 42 millió forintos támogatást oszt szét 173 pályázó szervezet között, külön is díjazva a Heves vármegyei Vakok és Gyengénlátók Integráló és Sportegyesülete, a Pest vármegyei Seizan Karate-Do Sportegyesület, a Somogy vármegyei Verebély László Vasúttörténeti Egyesület, valamint a Jász-Nagykun-Szolnok vármegyei Tiszasas Közösségért Egyesület kezdeményezését azok kreativitásáért és innovatív megközelítéséért.
Országszerte a legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron vármegyei Egy A Világunk Alapítvány „Dzsungelharcosok kalandjai” elnevezésű pályázata kapta, amelynek célja halmozottan sérült és ép fiatalok integrált táboroztatása. A résztvevők az egyhetes program során közösen dolgoznak fel egy mesét játékok, zenék, kézműves foglalkozások segítségével.
„A Tescónál elkötelezettek vagyunk abban, hogy helyi szinten támogatott projekteken keresztül is valódi változást hozzunk azokban a közösségi kérdésekben, melyek fontosak kollégáink és vásárlóink számára. Az Ön választ, mi segítünk eddigi 12 fordulójában a vásárlók több mint 27,6 millió szavazatot adtak le több mint 1700 pályázatra, a közösségek pedig közel 450 millió forint támogatást nyertek kezdeményezéseik kivitelezésére. Büszkék vagyunk rá, hogy az előző fordulóhoz hasonlóan ezúttal is négy különdíjat ítélhettünk oda egyedi és kiemelkedő kezdeményezéseknek”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
A 12. fordulóban 59 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 275 ezer forinttal jutalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >