Zuhant a márciusi kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban
A vártnál nagyobb mértékben csökkent a kiskereskedelmi forgalom márciusban az Egyesült Államokban a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Census Bureau jelentése alapján.
Márciusban a várt 8,0 százalékos csökkenés helyett az előző havihoz képest szezonális és naptári kiigazítással 8,7 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban.
Az előző hónapban, februárban 0,4 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom januárhoz képest. A februári adatot 0,5 százalékos csökkenésről módosította 0,4 százalékos csökkenésre a Census Bureau.
Legnagyobb mértékben a gépjárművek, a bútorok és az elektronikai cikkek értékesítése csökkent márciusban. A gépjárművek értékesítése 25,6 százalékkal, a bútorok értékesítése 26,8 százalékkal, az elektronikai cikkeké 15,1 százalékkal esett vissza az előző havihoz képest.
Az egy évvel korábbihoz viszonyítva márciusban 6,17 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban a februári 4,62 százalékos éves növekedés után. A január-márciusi periódusban 1,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az egy évvel korábbihoz képest. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: februárban a kiskereskedelmi forgalom 1,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva
Februárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 4,6,…
Tovább olvasom >NGM: februárban tovább folytatódott a fogyasztás helyreállása, éves alapon már második hónapja nő a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi forgalom…
Tovább olvasom >Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban februárban
Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban februárban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >