X, Y, Z másképpen, avagy hogyan tudjuk kihozni egymásból a legtöbbet?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 08. 06. 17:53

Már elég sok mindent tudunk a különböző generációkról, szokásaikról, preferenciáikról, de a Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös találkozóján most más szempontból ismerhetjük meg ezt a kérdéskört.

Megkértünk szakértőket és a generációk néhány ismert képviselőjét, hogy beszéljenek a szeptemberi klubtalálkozónkon arról, hogy hogyan tud(na) legjobban együttműködni a 3 generáció.

Mi kell ahhoz, hogy a legtöbbet „hozzuk ki” egymásból, akár mint célcsoportból, akár mint marketinges, trade marketinges, sales-es kollégából, főnökből, beosztottból?

Kihez mi a kulcs?

Hogyan ne kommunikáljunk?

Kinek mi jelent nehézséget, motivációt, akadályt? Kinek mi az, ami semmit nem jelent, mégis feleslegesen erőltetjük?

Milyen tévhiteink vannak egymásról?

Mit mutatnak az egyedülálló friss kutatási eredmények?

És még hasonló témák, amelyek mindennapjainkban is felmerülnek, amikor együttműködünk és egymás gondolatait próbáljuk kitalálni.

Vendégeink:

Vörös Mónika, Unilever, regionális HR vezető

Seres Attila, NMS Hungary Piackutató, Client Service Director

Bedy Krisztina, Avantgarde PR Ügynökség, ügyvezető igazgató

a Z generációból Boldzer – lifestyle és Youtube témákban

az Y generációból Schönekker László – sport, lifestyle, Insta, Face témákban, akinek ősszel indul TV-műsora

Forgách Réka, Essity, Zewa Brand Manager

Gaál Eszter Regina, a Shop! Global Awards nemzetközi POP-verseny Student kategória győztese

A klubülés időpontja és helyszíne:
2019. szeptember 5., csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti tárgyaló

Az eseményen ünnepélyes díjátadó keretében átadjuk a POP szakma „Oscar”-jaként számon tartott Shop! Global Awards győzelmi trófeáját, amelynek idén Student kategóriában magyar győztese lett. A pályázó és a pályamunka is bemutatkozik. 

Kinek érdemes eljönni erre a kitekintő jellegű eseményre?

  • aki a marketing, a trade marketing vagy az értékesítés területén dolgozik, szállítói vagy szolgáltatói oldalon
  • aki a HR vagy kapcsolódó területen dolgozik
  • aki egyre hatékonyabb kolléga és vezetővé szeretne lenni
  • aki szeretne mások tapasztalataiból tanulni
  • aki szeretne ötleteket, ihletet kapni a saját promócióihoz, munkájához
  • aki szeretne kollégákkal megismerkedni a szakmából
  • aki szeretné jól érezni magát a mindennapos „hajtás” mellett

Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot a következő linken 2019. szeptember 2-ig:

https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/x-y-z-maskeppen-avagy-hogyan-tudjuk-kihozni-egymasbol-a-legtobbet-2019-szeptember-5/

A találkozón részt lehet venni éves Trade Marketing Klub tagságival, vagy POPAI tagsággal, vagy egyszeri belépővel. Az egyszeri belépő ára 15 000 Ft + ÁFA.

Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételedet biztosítani.

Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 06 26 310-684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői

Kapcsolódó cikkeink