X. Szőlészeti és Borászati Konferencia Egerben
„A magyar borok versenyképességéért” alcímet viselő, négy napos rendezvénysorozat fő témája a magyar borok marketingje, valamint a szőlőtermesztési és borászati technológiák fejlesztése.
A konferencia, melyet Gráf
József Földművelésügyi és
Vidékfejlesztési Miniszter nyitott meg, a Bükki,
az Egri, a Mátrai és a Tokaji borvidékek
Hegyközségi Tanácsainak társszervezésével
jött létre. A jórészt szakmabelieknek és
termelőknek szóló előadásokon nemzetközileg
is elismert hazai és külföldi előadók
elsősorban olyan kérdésekkel foglalkoznak, amelyek
növelik a hazai borok versenyképességét,
vagy új alternatívákat kínálnak a
nem megfelelően megválasztott szőlőtermesztési és
borászati technológiában. Az elméleti
szekció egyik fő témája idén a
hiányosságokkal küszködő magyar
bormarketing.
Az elméleti blokkok mellett a
rendezvényt támogató cégek helyszíni
termékbemutatókkal és szaktanácsadással
szolgálnak a résztvevők számára, az esti
borvidéki bemutatók alkalmával pedig, a kötetlen
szakmai konzultációk mellett, lehetőség nyílik
több száz magyar bor megkóstolására
és értékelésére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >