WOW – A whisky világa

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 12. 19. 00:00

Whisky vagy whiskey? Az ital eredete szabja meg, hogy milyen módon írjuk a nevét. Ez egyben kulcstényező a wisk(e)y jellegzetességeinek meghatározásában is.

A Beam Global Deutschland a világ bármely tájékáról minden ízesítést egy display-n szándékozott bemutatni, mely a tavaszi víz egyszerűségét és a prémium alkohol magas minőségű márkaprezentációját tükrözi.
A négy országból érkező, tízféle whiskyt bemutató tartós display-t az STI-csoport POS szakértői maradéktalanul fehérbe öltöztették.
A 72 whiskys üveg minden oldalról hozzáférhető. A legértékesebbeket közülük zárt, akril széf védi. A beépített halogén lámpák kiváló megvilágítást biztosítanak mindhárom szintnek minden oldalról. Az akril elválasztó táblákat úgy helyezték el, hogy az üvegek ne tudjanak elmozdulni vagy összekeveredni az egyes szinteken.
A „World of Whisky” (A Whisky világa) megnevezés a display tetején kis mértékben domborított. A négy oldalon alkalmazott, kivágott fóliamatricák felhasználásával az italok eredetének hangulatos bemutatását érték el a tervezők. Az aljrészbe beépített görgők a display rugalmas mozgatását teszik lehetővé az üzletekben. Az akril széf pedig védi a prémium whiskyt a lopás ellen.
A pult, melyet a display kiegészítésére terveztek, mint egy italszakértők részére kialakított szaktanácsadó központ funkcionál, ahol információkat és az új ízekből termékmintát kínálnak a megrendelőknek. Ezért, mint minden jó POS kampány esetében, a vásárló az akció közepébe csöppen.
Valamennyi display, a piaci követelményeknek megfelelően egyenként töltött, ezért az értékesítés – az STI-csoport professzionális fejlesztésének köszönhetően – pontosan a whiskey szezon (ősz és tél) elején veszi kezdetét.



Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek