Webre költözött az #énjövőm program
Az #énjövőm oktatási program tréningjeit kiegészítő e-learning tananyagot tett közzé a szervező Coca-Cola HBC Magyarország a kezdeményezés weboldalán. Az online képzés ingyenes, személyre szabható, ráadásul a vállalat munkatársai személyes tanácsadást is nyújtanak az ezt igénylő tanulóknak.
Ingyenesen elérhető, az #énjövőm képzéseit kiegészítő tananyagot tett közzé az interneten a Coca-Cola HBC Magyarország az oktatási program weboldalán. Ez részben kiegészíti a korábban meghirdetett és már zajló tréningeket, részben lefedi azok tartalmát. Az #énjövőm tíz modulból álló e-learning csomagját többek között az különbözteti meg a hasonló programoktól, hogy ennek offline szolgáltatása is van: résztvevői akár személyes tanácsadást is kérhetnek a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól.
Az internetes képzés rugalmas, a modulok között szabadon lehet böngészni, így a tanulás egyénre szabható. Érdemes a képzést egy önismereti teszttel kezdeni, mert ez értékes visszajelzést adhat arról, hogy az álláskeresőnek miben szükséges fejlődnie. A modulok között pénzügyi ismeretek, értékesítési készségek, üzleti tervezés és a projektmenedzsment alapjai is szerepelnek – olyan tantárgyak is, amelyekre az egynapos képzés során nem jut idő. Aki a modulok teljesítése után vagy közben kedvet kap ahhoz, hogy a személyes tréningen is részt vegyen, az enjovom.hu weboldalán ezek egyikére is jelentkezhet.
„A pályakezdő, álláskereső fiatalokon túl különösen kismamáknak ajánljuk az internetes képzést, hiszen akár otthonról végezhető, többször is megszakítható, de javasoljuk a szaktudással, piacképes ötlettel rendelkező fiatalok számára is, akik itt egyszerűen kaphatnak tanácsokat saját vállalkozásuk elindításához” – emelte ki Tóth Valentin, a Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója. Az eredeti kezdeményezés ilyen irányú kiterjesztésének célja egyértelműen az, hogy a legkülönbözőbb élethelyzetben lévő fiatalok elhelyezkedését tudják előmozdítani.
A Coca-Cola HBC Magyarország tavaly ősszel indította el az #énjövőm képzési programot 18-30 éves inaktív fiatalok számára. A vállalat által kínált tréningen önismeretre, állásinterjúhelyzetek és visszajelzések kezelésére tanítják a résztvevőket, de cél emellett az is, hogy olyan kapcsolati hálót építhessenek ki a fiatalok, amely megkönnyíti az elhelyezkedésüket. A mai napig több mint 700 álláskereső vett részt az ingyenes, egynapos képzéseken Budapesten és vidéken, 2020-ig összesen 8000 fiatal bevonását tervezi a Coca-Cola HBC Magyarország. A vidéki tréningek lebonyolításához a cég civil szervezetek segítségét is igénybe veszi, amelyek helyismeretüket kihasználva tudják megszólítani a kistelepüléseken élő inaktív fiatalokat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bővült a Nébih oktatási programja
Élő, online tanórákkal és több új, óvodás és általános iskolás…
Tovább olvasom >Megújította a kormány a stratégiai együttműködési megállapodást a Coca-Cola magyarországi vállalatával
A kormány csütörtökön partnerségi szerződés aláírásával megújította a 2012-ben megkezdett…
Tovább olvasom >Újra kapható a Cherry Coke
Márciustól limitált termékként újra felvette a Coca-Cola a hazai választékába…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megterhelte a Tesco eredményét a koronavírus-járvány
Csökkent a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat, a Tesco adózás előtti…
Tovább olvasom >Több ezer négyzetméternyi zöldfelülettel nyílik meg Buda legnagyobb bevásárlóközpontja
Közel 4000 négyzetméteren elterülő színes növénytakaró, díszfüvek, cserjék és hűs…
Tovább olvasom >Kecskeméten és Zalaegerszegen is elindult a SPAR online shop áruházi átvételi szolgáltatása
Bács-Kiskun és Zala megye székhelyeinek csatlakozásával már közel 2,3 millió…
Tovább olvasom >