Walmart – Gap lakberendezés összefogás
A Gap és a Walmart többéves partnerségre léptek, hogy bemutatassák a Gap Home márkát, a modern otthonok új kellékeit, amelyek kizárólag a Walmartnál érhetők el.
A Walmart honlapján május 27-én közzétett tájékoztató szerint a Gap az első divatmárka, amely lakberendezés területen partnerségre lépett a Walmarttal, és többéves együttműködésben kínál időtálló amerikai stílust a modern élethez.
Stratégiai partnerség
Ezzel a bevezetéssel a világ legismertebb márkái közül kettő fogott össze, hogy a Walmart hatalmas vevőbázisát és a Gap ikonikus márkát az új, lakberendezési termékkategóriában egyesítse. Így első ízben hívtak életre egy utánozhatatlan stílust, arra ösztönözve a vásárlókat, hogy mindennapi életükhöz minőségi formatervezésű és időtálló Gap Home otthoni cikkeket vásároljanak.
Kizárólag a walmart.com kínálatában
A Gap Home bemutató kollekció több mint 400 elemet tartalmaz és június 24-től vásárolható, kizárólag a Walmart.com-on. Az otthoni dekorációk, asztal terítékek, ágyneműk és fürdőszobai kellékek között legolcsóbb a 15,88 dolláros párna és legdrágábba 64,98 dolláros pamut kétoldalas ágytakaró. Minden tér öltöztetéséhez ajánlják, az egyetemi kollégiumoktól a saját otthonokig. Az új Gap Home szezonális és különleges kollekciók egész évben megjelennek majd, és a Gap ügynökségével, az IMG-vel együttműködésben kerülnek kifejlesztésre.
-Az elmúlt években arra összpontosítottunk, hogy bővítsük lakberendezési választékunkat, hogy kiváló minőségű, stílusos otthoni termékeket és dekorációkat hihetetlen értéken biztosítsunk vásárlóinknak. A Gap Home a legújabb példa arra, hogyan teljesítjük ezt a küldetést – mondta Anthony Soohoo, a Walmart Otthon területért felelős ügyvezető alelnöke.
Stílus és környezet
A Gap Home márka optimista, modern amerikai stílust testesít meg, amely áthidalja az egyének, generációk és kultúrák közötti szakadékot. Az induló kollekció a bolygót szem előtt tartva készült, és olyan minőségi anyagokból alkották meg, mint a denim és a chambray, egyedi kivitelben, minden vásárló számára elérhető áron. A Gap Home kollekció organikus pamutból és újrahasznosított anyagokból készült termékeket is tartalmaz.
Márciusban hasonlóan izgalmas együttműködéssel a Walmart exkluzív konyhai eszköz márkát vezetett be Drew Barrymore színésznővel Beautiful Kitchenware néven.
A Gap Home kezdeményezéshez hasonló partnerséget pedig januárban a Target és a Levi Strauss & Co. összefogásában láthattunk. Több mint 100 cikkelemet tartalmazó otthoni, kisállat, kellék és ruházat választékkal rukkoltak elő.
Kapcsolódó cikkeink
Ennyire tartják környezetbarátnak a hazai üzleteket a magyarok
Tízből négy vidéki és fővárosi válaszadó (40%) egyetért abban, hogy…
Tovább olvasom >MYKIND by Nánásiék Limited Balaton edition
Ördög Nóra és a híres Nánási család „Nekem a Balaton”…
Tovább olvasom >Tíz éve kínál sajátmárkás elektronikai cikkeket az Auchan
Az Auchan hiperek Qilive márkanév alatt sajátmárkás műszaki cikkeket, kis-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >