Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten. Vízhatékonysági programját 56 gyárában – köztük Olaszországban és Brazíliában – vezette be, ahol a vízfelhasználásban 13%-os, illetve 9%-os csökkenést ért el.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A vállalat által alkalmazott fejlett technológiák – Etiópiában például zárt rendszerű fordított ozmózis, Mexikóban pedig vízkezelési optimalizálás – szintén jó eredményeket hozott. A vállalat a legjobb gyakorlatokat saját globális platformján osztja meg, ezzel elősegítve a folyamatos tanulást és megvalósítást.
A Heineken célja, hogy a vízhiányos térségekben 2030-ra minden egyes előállított liter sör után 1,5 liter vizet pótoljon vissza a helyi vízbázisokba. 2024-ben a vállalat már az árpa és a komló 75%-át a vízgazdálkodás szempontjából is fenntartható forrásból szerezte be.
Kapcsolódó cikkeink
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Esős idő ellenére sokan voltak a Magyar Fagylalt Napján
Május 8-án országszerte kígyózó sorok és boldog vendégek jelezték, hogy…
Tovább olvasom >